Paulo Berlusconi jelenleg is rendelkezik érdekeltséggel a motorgyártásban, a Magyarországon kevésbé ismert Garelli retro-robogó márka az olasz üzletember tulajdona. A hírek szerint ezen a cégen keresztül tett egy 2,9 millió eurós ajánlatot a Moto Morini felvásárlására. Az eladások szempontjából tavaly előremutató eredményeket elérő prémium márka pénzügyi helyzete sajnos nem volt rózsás, szeptemberben csődvédelmet kért, időközben felröppentek a gyártás leállításáról szóló pletykák, majd a hivatalos cáfolat is. A hírek szerint a cég megvásárlására korábban egy kanadai vállalkozókból álló csoport (a Bombardier? – sic!) már korábban jelentkezett, így Berlusconi ajánlata egyfajta olasz patrióta lépésként is felfogható. Az üzletembert régebben már hírbe hozták az MV Agusta tulajdonlásával kapcsolatban, így ha mindkét üzlet összejönne, a Piaggio csoporthoz hasonló, ám prémiummárkákat tömörítő olasz cégeggyüttes jöhetne létre, amely az 50 köbcentis robogóktól a szupersport motorokig számos kategóriában rendelkezne ritkaságszámba menő modellekel.
Cimkék:
A közlekedés szereplői közül talán mi, motorosok vagyunk leginkább tisztában az utak siralmas állapotával. Az úthibák gyakran balesetet is okozhatnak.
Elolvasom »Julien Dupont számos videóját mutattuk már be az Onroadon. A városi triál egyik leghíresebb művelője valószínűleg nem fog Új-Zélandon forgatni: kollegáját megbírságolták hasonló cselekményért.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »