Mai élő közvetítéssorozatunk végéhez ért. Az anyagokat igyekszünk minél előbb feldolgozni, és hamarosan láthtajátok az élőben készített felvételeket. Szerencsére a napunk gyakorlatilag zökkenőmentes volt, bár Talmáról valahogy lemaradtunk, hangosítási gondjaik voltak az előrejelzett időpontban.
Kedves Olvasók!
Mint azt korábban beharangoztuk, ma itt vagyunk az Budapesti Motorfesztiválon, és a milánói EICMA-hoz hasonlóan élő videóadással igyekszünk tájékoztatni benneteket a hangulatról, az eseményekről és nem utolsó sorban a kiállításra került motorokról, termékekről. (Élő adás esetén fentebb látható a videó.)
Biztatlak benneteket, hogy ha kérdések vagy hasonló terhek nyomják lelketeket, ne habozzatok a fórumba írással könnyíteni magatokon, mi igyekszünk válaszolni, illetve információval szolgálni a helyszínről.
11:00 Első bejelentkezés – helyzetjelentés
13:30 Talmácsi Gábor a színpadon
15:00 Interjúk, beszélgetések
Cimkék:
A hitelválság hatásait a nagy motorgyártók, a fejlett piacok megérezték. Az értékesítések drasztikus csökkenéséről, veszteségekről és megszorításokról olvashattunk. A BMW azonban kilábalni látszik a válságból.
Elolvasom »Érkezésünk után körbejártuk a kiállítás területét. Beszélgettünk a Hungaroring Motoros Akadémiáról és találkoztunk világjáró barátunkkal.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »