A ZXR750/ZX7R a maga korában igen nagy elismertséget kivívott Kawasaki modellnek számított, sok hívet is szerezve a márkának. Sokan a mai napig ilyen régi superbikeok nyergében kezdenek megismerkedni a pályamotorozás szépségeivel.
Mások ugyanakkor megszállottan ragaszkodnak a kétütem varázsához – jó kétütemű pályamotorhoz hozzájutni azonban komoly feladat! Valószínűleg ez vezethette a képen látható pályagép megalkotására a tulajdonosát.
A motor maga egy 1990-es évjáratú ZX7-esként kezdte meg pályafutását. Szívét azonban kitépték, és egy 1972-es gyártású H2 blokkját illesztették a helyére. Az erőforrás érdekessége a kétütemű üzem mellett, hogy háromhengeres soros elrendezésű, szintén 750 köbcentiméteres és mintegy 80 lóerős. Ez elsőre nem hangzik túlságosan soknak, azonban a maga szűk használati fordulatszám-tartományában igencsak kemény móka lehet megülni a gépet!
Cimkék:
Sok autóst már az is bosszant, ha a dugóban a motorosok elmennek mellette a sorok között. Pedig ez még mindig jobb megoldás, mintha az autón mennének át!
Elolvasom »Idősebb Paul tavaszi dühe meghozta gyümölcsét: a család romokban, az üzletnek vége. A Discovery leállítja az Amcsi motorok (American Chopper) sorozatot.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »