Az első kép a csupasz motor lámpatestét mutatta meg, az legújabb figyelemfelkeltés a 800-as (?) Fazer fejidomáról szól. A Yamaha európai site-ján tegnap publikált kép mellett pedig ott egy dátum: március 12. Azt, hogy mi fog történni ekkor, csak sejthetjük: a Yamaha a VMaxot, a 2009-es M1-et is interneten keresztül mutatta be hivatalosan. A márciusi hosszú hétvége péntekjén valószínűleg a megújult kis-nagy FZ motorcsaládról kaphatunk képeket, technikai adatokat és videókat.
Egyelőre szinte semmit nem tudni az új motorokról, a képek alapján csak az látszik biztosnak, hogy fordított teleszkópokkal szerelik az új masiná(ka)t – a Yamaha szokásához híven valószínűleg az egyikben csak a nyomó, a másikban csak a húzó oldali csillapítás lesz állítható. Bár az FZ8 jelzés hangzatos, nem tudhatni, hogy az aggregát 750 köbcentis lesz-e, ezáltal direkt konkurenciát állítva a Kawasaki Z750-nek, vagy a motoGP-ből származó 800 köbcentis, keresztsíkú főtengellyel szerelt, utcára szelídített erőforrás dobog majd az új paripákban. Jól értesült források a motor európai árát 8.000 euróra becsülik – másfél hónap múlva remélhetően minden kiderül.
Cimkék:
Minden túrázó szembesül előbb-utóbb a problémával: hogyan vigyen magával minden szükségesnek ítélt holmit motorjával? Így semmiképpen!
Elolvasom »A Metzeler az Egyesült Államokban bemutatta legújabb sportos motorkerékpár-abroncsát, a Sportec M5-öt.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »