Még a tavasszal kiderült, hogy az id. Paul Teutul végül kirúgta az ifj. Paul Teutult a cégtől. Az ifjú Paul azonban nem ijedt meg a kihívásoktól, saját céget alapított Paul Jr. Designs néven, habár már nem motorokat tervez és épít. A híres duó története egy újabb, szappanoperába illő fejezettel gazdagodott, ugyanis apuci perbe fogta fiacskáját. Az idősebb Paul a nemrég épült OCC Store részvényeinek opciós vásárlási joga miatt 500.000 dollárra perli saját fiát. Az öreg tőle teljesen szokásos módon annyira „bepöccent” azon, hogy fia nem engedi át neki az irányítást, hogy további 1.000.000 dolláros kártérítést követel az általa vélelmezett üzleti károkozás miatt.
A „szakításról” sokáig azt gondoltam, hogy ez is csak egy elem a sorozatban, a szokásos kiabálós, szerszámdobálós veszekedés séma már unalmas volt, a műsort így próbálják feldobni. Ha azonban a pereskedés ténye helytálló, akkor ez a történet már valóságosabbnak tűnik, de talán az OCC népszerűségének végét is jelentheti.
Cimkék:
Az Icon márka nem ismeretlen a magyar motorosoknak sem. A huligános külsejű motoros ruházatot gyártó cég új sisakja 2010 februárjában kerül a kereskedőkhöz.
Elolvasom »A lánc pár száz kilométerenkénti kenése sok probléma forrása tud lenni, főleg, ha nincs a motoron középállvány.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »