Az angol Bike magazin a márkakereskedésekben múlt héten debütált S1000RR-t fékpadra vitte, és publikálta az eredményeket. A független forrásnak tekinthető lap mérései szerint a masina hátsó keréken 183 lóerőt teljesít, ami azt jelenti, hogy a főtengelyen az aggregát teljesítménye nem 193, hanem 200 lóerő körüli. Bár egy fékpadi mérést számtalan tényező befolyásol (hőmérséklet, páratartalom, de még a hátsó kerék guminyomása is), jó összehasonlítási alap, hogy a Kawasaki ZX-10R ugyanazon a mérőberendezésen „csak” 170 lóerős teljesítményt adott le. Az adatok helytállósága, illetve azok helyességét feltételezve a BMW indítékai egyelőre csak találgatások tárgyát képezik. Ahogy terjed a motor, úgy lesz egyre több hasonló mérés – ha a számok helytállóak, a Vierzylinderben kénytelenek lesznek elfogadható magyarázatot adni. Ha másért nem, hát akkor azért, mert a világban sok helyen a gyártó által megadott csúcsteljesítmény a gépjárműadó alapja.
Cimkék:
Aki négyszer egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »A néhány napja általunk is bemutatott új Schuberth kommunikációs rendszer - és természetesen a bukósisak - mellett tette le voksát a világ leghíresebb titkos ügynöke is. Legalábbis a vicces reklámfilm szerint.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »