Éppen csak beszámoltunk a japán gyártók nehéz helyzetéről, itt a legújabb negatív hír. A KTM az elmúlt években példaértékű tevékenységet folytatott. Bár (viszonylag) kis gyártónak számít, az off-road motorok piacán meghatározó szerepe van. Az off-roados profil mellett az aszfaltcsíkok meghódítására is törekednek. Ugyan a MotoGP 125-ös, illetve még korábban a 250-es kategóriából már kivonultak, de az RC8-cal és számos utcai modelljükkel még jelen vannak a „közúton”. Az X-Bow-val az „igazi” négykerekűek világába is megpróbáltak betörni. Sajnos pontosan ez az egyik próbálkozás, ami jelentős veszteséget okozott, a projekt teljes leállítása összeségében 33,1 millió eurós tétel. A felmerült költséget egyébként a teljes 81,4 milliós eurós veszteség azon 80%-ba számítják az osztrákok, amit egyszerűen csak egy egyszeri, szerkezeti átalakításnak neveznek. A fejlesztések leállításával, a munkaerő csökkentésével és a beszámolóik szerinti lassan, de növekvő eladások lehet, hogy életben tartják Herr Trunkenpolz mattighofeni álmát.
Cimkék:
Aki négyszer egymás után a elsőként válaszol helyesen, MV Agusta tollat és pendrive-ot nyer.
Elolvasom »Ha a technikai fejlesztés terén szerények is az indiai Bajaj eredményei, marektingosztályuk nem unatkozhat. Íme az újabb remekművek...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »