Izgalmas év elé néz a Suzuki 2010-ben. Igazán új modellekről nem nagyon számolhattunk be az idén, mert bár volt szó bébigixerről, mini B-Kingről, GSR750-ről, a pletykákat egyelőre még nem igazolta az élet, az üzemanyagcellés Burgman és 400-as motorok pedig nemigen várhatóak Európában jövőre. Az egyetlen igazi “újdonság” a GSX1250FA pedig valójában egy kicsit átalakított és felöltöztetett Big Bandit. Nincs is ezzel baj, hiszen a modellpaletta gazdag, szinte mindenki találhat rajta magának valót, és a konkurencia sem halmozott el minket a legújabb ötletekkel. A Suzukinak szerencsére sikerült olyan piacot találnia, ahol ellensúlyozhatja a veszteségeket, Indiában jövőre a jelenlegi duplájára, 300.000 darabra növelnék a termelést. Jó hír ez, hiszen az Európában oly népszerű Honda CBF125 is itt készül, talán a Suzuki is tervez valami hasonlót. Nagy probléma ugyanis az EU-ban, hogy egyre kevesebb a fiatal motoros, robogóról autóba ülnek, a váltós motor pedig végleg kimarad az életükből. A Suzuki itt kapcsolódhatna a Honda mellé a megfizethető és vonzó 125-össel, megalapozva ezzel a jövőbeni vásárlói bázisukat. Erre igen csak szükségük van a motorgyártóknak, hiszen a napokban röppent fel a pletyka, hogy 2010-ben nem fog utcai motort importálni a Suzuki az USÁ-ba, hogy a dealerek el tudják adni a 2009-es készletüket. Az idei év első hónapjában ugyanis 44%-al kevesebb motor fogyott, mint tavaly, ami 771. 950 helyett mindössze 434.370 darabot jelent. A döntés nem ismeretlen az amerikai piacon, a 80-as években rendszeresen előfordult, hogy egy-egy gyártó addig nem jött ki új modellel, amíg a régi el nem fogyott. Nem lennénk meglepve, ha a magyar piacon is késve érkeznének az újdonságok, ezzel is segítve a készletek kiárusítását.
Cimkék:
Kicsit hülyültünk haverral és ezt megörökítettük xD
Bocsi a minőségért, de csak telefon volt kéznél......
Bár messziről egy furcsa kerékpárnak néz ki, a Grace E-motorbike nevéhez híven inkább egy motorkerékpár. Közúton jogosítvánnyal, biztosítással használható, és az aktuális sebességhatárok vonatkoznak rá.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »