Amikor még néztem a Forma-1 bajnokságot, Spa Francorchamps az egyik kedvenc helyszínem volt. A festői környezet, a pálya rajzolata és a változékony időjárás mind-mind egy jó verseny ígéretét hordozta magában. Erre a patinás versenypályára vitték ki az Overmile-t készítői. A motorépítő bajnokságon elért harmadik helyezés tiszteletre méltó eredmény, de ennek a pályán nem sok hasznát látja a konstrukció. Az alábbi videón is jól látszik, hogy ez a masina nem éppen a pálya ördöge. A belga Krugger Speedshop legutóbbi alkotásában egy 1700 köbcentis S&S dobog, a Fournales légrugós felfüggesztés és a Beringer fékek talán jól mutatnak a motorépítő VB-n, de pályán kevésbé használhatók – persze ez nem erre épült, és legtöbb versenytársa még kevésbé volna alkalmas ilyen használatra.
Cimkék:
Mint az ez előző cikkben is írtam, várható volt, hogy a hivatalos bemutató előtt még egy esemény történni fog a Multistrada 1200 körül.
Elolvasom »Élő adásunk az esti élménybeszámolóval lezárult. Köszönjük a figyelmeteket! Alszunk.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »