Sajnos az életben nem ültem még Buellen, mindenesetre igen szomorúan hallgattam Erik Buell beszédét, amelyben életművét, a Buell motorkerékpárok gyártását búcsúztatta. Nem hiszem, hogy Buell vagy akár ami-motor „fannak” kéne lenni ahhoz, hogy átérezzük ennek az eseménynek a keserű ízét, akárcsak a közelmúlt más hasonló bejelentései esetében.
Részleteket egyelőre nem tudunk, de annyi bizonyos, hogy vagy igen nagy összeget vagy valami elképesztően jó tervet kell lerakni az asztalra, hogy a 170 embert foglalkoztató east troyi főhadiszállás fennmaradjon, hiszen a Harley-Davidson nyilván nem marginális kérdésként kezelte a Buell ügyét, amikor a leépítés mellett döntött.
Egyelőre annyit tudunk, hogy az üzletemberek Erik Buellel szeretnének beszélni a márka megmentése érdekében. Szorítsunk nekik!
Cimkék:
Visszatér a BW, ezúttal négyütemű 125-ös verzióban, megújulnak X-Maxok, és ünnepi fehérbe öltözik az idén 10 éves TMax. Reméljük ennél több is van még a Yamaha tarsolyában a jövő évre.
Elolvasom »Újabb elrettentő videó, a motoros védőfelszerelés viselése érdekében.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »