Tíz százalékkal lett nyomatékosabb a Rocket III, és új színekkel gazdagodott a 675-ös család két sportosabb tagja. Ezek az első hírek a Triumph 2010-es modelljeiről, reméljük még nincs vége a sornak.
A legnagyobbat a Rocket III lépett előre. Motorjában az eddigi 200 Nm mellé találtak még 20-at, ez már középkategóriás autók szintjén is komoly változás. A maximális teljesítmény kismértékben, 6 lóerővel nőtt, így összesen 146 paci jut a 367 kg-ra, ami még így sem annyira rossz érték. Nehéz és erős, a Rocket III azonban kanyarodni is tud, legalábbis kategóriájához képest. Az új fordított, 43 mm-es Kayaba villa 120 mm-t mozog, míg hátul 105 mm a rugóút. A fék elől 320 mm-es, négydugattyús Nissin, és 316 mm-es, kétdugós Brembó hátul, rendelhető ABS-szel is. A szín választék kétféle fekete, matt és fényes.
Autóskártyában mindent vinne a Rocket III, de motorozni azért jobb a két 675-össel. A 2009-es felújítás után a sokszoros tesztgyőztes Daytona 675 az idei évre a piros és fekete mellett kék színben is rendelhető, arany színű kerekekkel. Változott a műszerfal is, de a kép az internetről és nem a gyári anyagból származik. Még kisebb a változtatás a sikeres Street Triple R verziónál, egy fekete-arany fényezés a gyár fejlesztőmunkájának eredménye. A modell az egyik legizgalmasabb középkategóriás naked, Angliában és Franciaországban hatalmas számban fogy, ott még kevésbé számít újdonságnak egy új fényezés a számtalan limitált széria miatt.
Cimkék:
Versenyszellem vagy csak emberi nyughatatlanság? Ryan Capes megdöntötte a motoros ugratás távolsági rekordját.
Elolvasom »A Hoely cég neve nem ismeretlen az Onroad olvasói számára. A német Kawasaki kereskedés most egy Hayate replikát épített.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »