Az élet főtengely nélkül

Az élet főtengely nélkül
2008. október 07., kedd - Macko

A konstrukció legnagyobb előnye a jelenleg elért 50 százalékos hatékonyság, amely egyes vélemények szerint 65 százalékosra is emelhető. Az összehasonlítás kedvéért: a jelenlegi benzines motorok 25 százalék, a dízelmotorok – akárcsak a hidrogéncellás aggregátok – 50 százalék közüli hatékonysággal

Hirdetés


Cimkék:

Előző bejegyzés

Az egykerekező gyorshajtó bukása

2008. október 05., vasárnap
Az egykerekező gyorshajtó nevetséges története

Következő bejegyzés

Navigáció kijelző nélkül?

2008. október 07., kedd
Navigáció kijelző nélkül?

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés