Még november elején, Milánóban tette közzé a Volkswagen-csoport spanyol márkája, a SEAT, hogy belépnek az elektromos robogók éppen csak növekedni készülő piacára. Az ígéret mögé pedig megérkezett a tett is. A barcelonai Smart City Expo World Congress keretein belül be is mutatták a modell e-Scooter Concept névre keresztelt első prototípusát. És, hogy miért nem az EICMA adott otthont a bemutatkozásnak, ha már úgyis két kerékben gondolkodik a SEAT? Végtére is az elképzeléseikhez jobban illik a városi közlekedés problémáira reflektáló spanyolországi rendezvény a milánói motormutogató dzsemborinál.
Az SEAT elektromos robogójával kapcsolatban korábban csak annyit tudtunk, hogy a brand beharangozója szerint teljesítménye egy 125 köbcentis, belsőégésű motorral szerelt gépével egyezik meg. Mára már pontosabb adatokat kaptunk. Az e-Scooter legnagyobb teljesítménye 11 kW, azaz 14.8 lóerő, amelyhez nevetségesen nagy, 240 Nm-es forgatónyomaték társul, és el lehet vele érni az óránkénti 100 kilométeres sebességet.
Cimkék:
A svédországi Fullhouse Garage egy olyan turbófeltöltős Indian Scoutot épített a 20-as évek stílusában, hogy attól leteszed az arcod.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »