A hazai sikercsapat jogán a Ducati kezdi meg a milánói sajtótájékoztatók sorát. Ők már ma este, közép-európai idő szerint 21:00-kor ünnepélyes keretek között mutatják be a szaksajtónak és a világ motorrajongóinak öt új modelljüket. Azt már régóta sejtjük, hogy érkezőben van egy 1’100 köbcentis blokkal szerelt Scrambler azoknak, akik kevésnek érzik a világszerte sikeres alapváltozatot. Csodák-csodája a bemutató előtt kevesebb mint egy nappal “kiszivárgott” egy rakat gyári kép az egyik talján újdonságról.
A gyári forrásokra hivatkozó információk szerint a motor szíve a jól bevált 1’087 köbcentiméteres V2-es blokk lesz, amit a jelenleg már piacon levő Scrambler modellekhez hasonló fazonú, de termetesebb testbe szerelnek. A blokk ismerős a márka híveinek: utoljára a Monster 1100 EVO típusban dolgozott. A teljesítménye majd csak a bemutató után lesz hivatalos, de a léghűtéses motoroknak nem kedvező Euro4 normák miatt 100 lóerő alá várják.
Szintén a gyárból kiszivárgott hírekre hivatkozva azt rebesgetik, hogy a Scrambler 1100 sem csak egy kivitelben érkezik. A képeken az alap Scrambler 1100 látható, de lesz egy S változat is. (Akik ismerik a Ducatit, azok most sokkot kaptak…) A komolyabb kivitel biztosan alapból Öhlins futóművel és egyéb prémium kiegészítőkkel fogja kelletni magát.
Sok egyéb részletes információ mellett pillanatokon belül a többi bolognai újdonság is napvilágra kerül – úgyhogy aki nem tud aludni, az még ma, a türelmesebbek holnap reggel már okosabbak lesznek.
Rövidesen a Ducati Facebook oldalán indul az élő show!
Cimkék:
Ugyan még el sem kezdődött a Milánóban várható tűzijáték, az osztrákok máris dobtak egy nagyon sokak által várt motort. Ez a KTM 790 Adventure.
Elolvasom »Tudtuk hogy jön, így igazából kevés meglepetés van a hírben. Az azonban nagyon érdekes, miért errefelé fejlődött a Ducati Multistrada.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »