Az alábbi kép azért kissé ijesztő, mert nem valamilyen cső szakadt le a Kawasaki Ninja H2 blokkjáról, hanem konkrétan kiütötte a darabokra szakadt és felrobbant erőforrás egyik hajtókarja.
Mindez ráadásul verseny közben, pontosan 300 kilométer/órás sebességnél, teli gázon történt. Először megnézhetjük, hogyan gyorsul egy korábbi futáson ugyanez a motor közel 370 kilométer/órára – majd jön a tragikus végű menet.
Természetesen egyáltalán nem egy utcai állapotú masináról van szó. A Kawasaki H2 erősen módosítva lett, kimondottan gyorsulási versenyekre építették. A fatális műszaki hiba a Loring Mile Harvest drag versenyen történt Maine-ben. A blokkban már számos futás volt, a tulajdonos beszámolója szerint felújítása kezdett is időszerűvé válni. De ezt nem egy hajtókar ütötte luk miatt akarta megtenni.
A videó végén elég szomorú hangon mondja kétszer is, hogy “ennek vége” – de a záró szöveg tanúsága szerint később feldolgozta ezt a sokkot. Ott már azt írja, várják csak meg, mivel jön majd jövőre! Egyébként valóban nincs oka az elkeseredésre a pilótának, hiszen elég szerencsésnek mondhatja magát: nem csak gyönyörűen le tudta lassítani a száguldó gépet a műszaki hiba után, hanem sértetlenül úszta meg a robbanást is. Mivel az egész szélvédő olajos lett belülről, kaphatott volna ő maga is akár vasdarabokat, akár némi forró kenőanyagot is…
Cimkék:
Ezúton alázattal kezdeményezem, hogy ismert mondásunkat következőképpen módosítsuk: hallgatni Akrapovic. Hangerőt fel, videóra szemet szegezz!
Elolvasom »"Fedezd fel az ismeretlent" címmel egy kis videót adott közre a Honda. A filmecske valószínűleg egy nagy durranás beharangozásának első lépése.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »