Sidlovics Gábort – Sidit – senkinek sem kell bemutatni. Nem túlzunk, ha azt mondjuk, hogy egy egész ország ismeri és szereti őt. Nem csak azért, mert Magyarország legnépszerűbb rock zenekarában, a Tankcsapdában játszik, hanem mert egy barátságos, vidám, és közvetlen fickó. Saját bevallása szerint egy “hamisítatlan alföldi gyerek”, akire már kissrác korában rátalált a szerelem. Először 10 évesen a zene, majd később a motorozás ejtette rabul.
Sidi (Tankcsapda) a Harley-Davidson nagykövete
Zenéből a keményebb, rock-metál vonal fogta meg. Az Iron Maiden és a Pokolgép Totális Metál album dalai szóltak max hangerővel a kazettás magnóból. Zenerajongóból zenész lett, majd igazi rocksztárrá vált. Egy olyan emberré, akit a hét minden napján körbevesznek a rajongók. Aki a koncert előtti másodpercekben, az intro alatt kinéz a felspannolt tömegre, egy pillanatra elmereng és boldogan gondol vissza a kezdetekre és az eddig megtett útra. És ha már út, akkor ott van Sidi másik szenvedélye, a motorozás. Magunk sem tudnánk jobban összefoglalni, amit közben érez:
“Legtöbbször nem az a lényeg, hogy hová megyünk, hanem csak felpattanunk a motorra és nekiindulunk a világnak. Mert nem a cél, hanem maga az út a lényeg, ahogy ott ülsz a nyeregben és pillanatok alatt kitisztul a fejed és a gondolataid a helyükre kerülnek. A motorozás által pedig igaz barátságokra lelsz, gazdagabbá válsz tőle.”
Ha motor, akkor pedig a nagy álom egy Harley-Davidson volt. “16 évesen a 251-es MZ nyergében úgy motoroztunk, hogy azt képzeltük, az egy Harley.” – emlékszik mosolyogva vissza. Aztán körülbelül egy éve ez az álom is beteljesült, végre már saját Harley-jára pattanhatott fel, és mint mondja, azóta tavasztól-őszig még a közértbe is azzal megy. Esténként felül és sokszor cél nélkül nekivág egy pihentető, 1,5-2 órás túrának az Alföldön. (Ilyen célra a Harley-Davidson tökéletes alany, ahogy azt a Sporster-rel való találkozásom engem is ráébresztett.)
8’000 kilométerrel és számtalan szép élménnyel a háta mögött igazi nagy útitervek is vannak már Sidi fejében. Las Vegas, Grand Kanyon, 66-os út – és a gyönyörű Ausztriába is visszavágyik. Szereti a klasszikus stílusú Heritage Softail gépét, de ha mégis lecserélné, akkor bevallása szerint vagy egy Breakout, vagy egy Fat Boy modellt választana. Sidinek a motorok mellett a H-D motoros- és divatruházata is bejön. Elmondása szerint azért, mert prémium minősége és exkluzívitása mellett egy életérzést sugall. Ugyanazt az öntörvényű üzenetet közvetíti, mint a rock zene: a szabadságot. Az öltözködés egyben önkifejezés is, így örömmel képviseli a legendás márkát a nagyközönség felé és lett a Harley-Davidson magyarországi nagykövete.
Itt a remek alkalom, hogy találkozz vele! Gyere el a Budapest Motor Fesztiválon a Harley-Davidson standhoz február 24-én 14:00-kor és készíts egy közös, Harley-s, vagány képet Sidivel!
Cimkék:
Olvasónk azzal a kérdéssel fordult hozzánk, hogy miként érdemes előrelátóan beszerezni A2-es Kawasakiját. Vajon mennyi utólag átalakíttatni?
Elolvasom »Szokták mondani: az élet a legjobb forgatókönyvíró. Ami ezen a héten történt olvasónkkal, arra szavak sincsenek: visszakapta ellopott R1-esét!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »