Biztos akadnak olvasóink között is, akik 2006-ban velem együtt ott voltak a Hősök tere és a Dózsa György út környékén. Az akkor frissen alakult Rrace Mono Motoros Nonprofit Érdekvédelmi Szervezet első és legnagyobb közös megmozdulásán 12’000 motor töltötte meg Budapest szívét. Az utána következő tárgyalássorozaton Az Rrace Mono legalább annyit el is ért, hogy megjelent a motoros autópálya matrica.
Amely azóta is megvan, azonban közel sem kellő hatékonysággal. Hiszen a 10 napos penzum ugyan fele áron érhető el, mint az autósoknak – de például az azóta megjelent megyei kategória éppen úgy nem létezik kedvezményes kivitelben, mint mondjuk az éves. Jelenleg ugyan nincs olyan érdekvédelmi szervezetünk, amilyenre egyébként nagy szükségünk lenne – de bízzunk benne, hogy lesz ilyen. Ameddig ez létre nem jön, mi addig is tehetünk magunkért. Szokjuk az összefogást, mert csak együtt érhetünk el bármit is – ahogy tettük ezt 11 évvel ezelőtt.
A Tesztmotor.hu egy éve felkarolt egy aláírásgyűrő kampányt és létrehozott egy petíciót. Amennyiben egyetértesz a benne foglaltakkal, írd alá virtuálisan te is – néhány másodpercet vesz csupán igénybe. Amennyiben megalakul egy szervezet, amely most, 2017-ben a motorosok közös érdekeit fogja képviselni, az máris jobb helyzetből indul, ha fel tud mutatni egy közös akaratot. Amit mi most kifejezhetünk!
Gondolj bele: egy ilyen motoros érdekvédelmi szervezetnek milyen rengeteg dolga lenne! Az autópálya matricák ára mellett elég az adózásunkra gondolni, vagy éppen ott az általunk közelmúltban már kivesézett és szintén komoly lobbitevékenységet igénylő nappali menetfény kérdése. Tarts velünk, tartsunk össze – közös érdekünk!
Cimkék:
Az idei télen végre a jég hátán motorozás szerelmesei is bőven hódolhattak hobbijuknak. Szórakoztató videók itthonról és a nagyvilágból.
Elolvasom »Mivel lehetne jobban indítani a hétvégét, mint egy kifinomult Ducati Café Racerrel? Mozgókép és rövid leírás a reggeli kávé mellé.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »