December folyamán zajlott az Euromotor, az Onroad.hu és a motoglobe.eu közös kampánya, amelyet a Vatera.hu is hatékonyan támogatott. A cél az volt, hogy az évről évre nagy sikerrel zajló Pető Intézeti motorozásokon – amely egyfajta tanévnyitóvá vált a villányi úti épületben cseperedő emberkéknek – saját bukósisakjai legyenek az Intézetnek. Állandó probléma volt ugyanis, hogy nem minden kis utas fejére jutott bukó – ez pedig bizony nagy hiányosság volt. Szerencsére most már múltidőben!
Az Euromotor felajánlott egy Nolan bukósisakot, amelyet a rendezvénysorozat ötletgazdája és motorja, Császár Claudia aláíratott tizennégy ismert emberrel, akik korábban vettek már részt a nemes programon. Ezt a bukót árvereztük el a Vatera.hu közreműködésével. Közben gondoltunk azokra is, akik nem tudnak olyan sokat szánni erre a nemes ügyre, hogy beszálljanak a licitbe – ők akár 500 forinttal is hozzájárulhattak a kampányhoz, amelynek minden fillérje valóban a nemes és fontos célra lett fordítva.
A Nolan N61 végül is sokkal többet “hozott”, mint számítottunk rá: árából nem kevesebb, mint 21 darab Kappa fejvédő lesz! A támogatói hozzájárulások azonban messze kevesebbet, mint amire személy szerint én számítottam. Ezekből a kis összegű hozzájárulásokból mindössze kettő darab bukósisakra “futja” – pedig az egész akció támogatásaként az Euromotor nem csak a Nolant adta, hanem a nyitott fejvédőket is önköltségi ár alatt számolta – így érhettünk el ilyen magas darabszámot.
Amely ráadásul nem is állt meg a fentinél, ugyanis az Euromotor tulajdonosa, Kertész-Pósh Zsolt további öt darab fejvédővel megtoldotta az eredményt – így a kampány végén bizony nem kevesebb, mint 28 – azaz HUSZONNYOLC – Kappa bukósisak kerül majd a Pető Intézet kis tanulóinak a birtokába.
A legnagyobb támogató, aki a licitet megnyerte, egy régi kedves olvasónk, Rycsi. A tegnapi nap folyamán ő át is vette és boldogan hazavitte a Nolan N61-est. Amelyet valószínűleg nem fog hordani – de amennyiben jön még Petős motorozásra, azért remélem felveszi. A 28 darab Kappa pedig tavasszal kerül átadásra a Pető Intézetben – arra az eseményre is nagyon készülünk, és biztosan tudósítani is fogunk róla. Köszönjük a segítséget mindenkinek, aki támogatta ezt a nemes kezdeményezést – hiszen a jótékony motorozásokon is roppant fontos a biztonság!
Cimkék:
A Ducati Apollo V4 egyike volt azon motoroknak, amelyek annyira előremutatóak voltak születésükkor, hogy nem volt helyük az akkori világban.
Elolvasom »Hihetetlen milyen pontosan kezelik a gépet és alkalmazzák a különböző formációkat. Le a kalappal a motoros rendőrök előtt!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »