Az anyavállalat segít majd a kereskedőknek felszámolni a meglévő készletet, illetve további tíz évig folytatja az alkatrészellátást. Természetesen a garanciális ügyekben is helytállnak és a szervizelést is megoldják hivatalos csatornákon keresztül. A cég különösen nagy hangsúlyt fektet annak kommunikációjára, hogy ez a racionális döntés nincs hatással a Polaris csoport egyéb márkáira. A 18 évvel ezelőtt alapított márka tökéletes középút volt az ízetlen ám minőségi japán, és a rém stílusos de(akkoriban még) hektikus minőségű Harley-Davidson között. Érdekesség, hogy az Egyesült Államokban a negyedik legnagyobb motorgyárrá nőtte ki magát. Ez azonban cseppet sem ellensúlyozta, hogy világszerte csupán tízezer darabot értékesítettek évente.
A felszámolási folyamat azonnal elkezdődik és 18 hónap alatt le is zavarják. Minden szabadalom és technológiai know-how amit a Victory fejlesztett vagy talált ki, a Polaris anyacéghez tartozik továbbra is, ami azt jelenti, hogy az Indian és többi márka a csoportban felhasználhatja ezeket.
“Elképesztően nehéz döntés volt ez nekem, a csapatomnak és a Polaris igazgatóságának.” – mondta Scott Wine vezérigazgató. – “Az elmúlt 18 évben nem csak erőforrásokat, de a szívünket és lelkünket is beletettük a Victory márka összekovácsolásába. Különösen büszkék vagyunk arra, amit a csapatunk véghezvitt. Az indulás óta közel hatvan Victory modellt terveztek, amik közül huszonöt elnyerte az iparág legnagyobb kitüntetéseit. A tapasztalat, a tudás, az infrastruktúra és a képesség, amit ebben a tizennyolc évben építettünk, adott elég önbizalmat számunkra, hogy megszerezzük és felfejlesszük az Indian-márkát is. Ezért szeretném kifejezni a hálámat mindenkinek, aki bármiféle módon kivette részét a Victory felépítésében .”
Ami különösen érdekes, hogy ezzel beszántják a nem is olyan régen felvásárolt Brammo elektromos üzletrészt is, amivel a Victory egy huszárvágással az elektromos motorok élvonalába lépett. Scott Wine állítása szerint azt a technológiát majd jól felhasználják a megmaradó márkáknál.
Cimkék:
A világ legkeményebb versenyének titulált Dakar Rally túl van félidején. Egy látványos videóban nézheted meg az első hét néhány szép pillanatát.
Elolvasom »A pihenőnap után folytatódott a Dakar, jön a 2. félidő. A Honda-banda feltöltődhetett, mert hatalmasat motoroztak. A KTM-ek már csak okosan...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »