Ami biztos, és tényként kürtölhető szét: a Royal Enfield feje, Siddhartha Lal jövő hét szerdán 15 órakor a milánói EICMA keretén belül személyesen rántja le a leplet legújabb modelljükről. A márka első igazi kalandmotorja, a Himalayan ezzel bemutatkozik az európai nagyközönségnek is. A motorról idén év elején írtunk először (ide kattintva hangját is meghallgathatjátok), de akkor még csak pletyka szinten álltak a műszaki adatok. Az újdonságot 411 köbcentiméteres egyhengeres erőforrás fogja mozgatni, amely 24 lóerőt és 31 newtonméternyi nyomatékot zúdít a 182 kilogrammos kalandmotor hátsó kerekére.
Talán emlékszünk még arra a kínos incidensre, amikor a gyári beharangozó videóban a Dakar-menő CS Santos alatt letört a Himalayan lábtartója. Nos, az utólagos sajtóközlemény szerint a filmben csak egy előszériás példány szerepelt, a sorozatgyártású masinákon ilyen nem fordulhat elő. Egy esélyt még biztosan megérdemel az új Royal Enfield – amely akár sikeres is lehet kontinensünkön. Ennek egyik legfontosabb záloga talán az ára lesz – ez reméljük kiderül jövő héten!
Cimkék:
A 2017-es Suzuki GSX-R1000-et az öreg és ráncos Kewin Schwantz, a Honda CBR1000RR SP-t pedig Nicky Hayden mutatja be. Jól meg is mozgatták őket!
Elolvasom »Évek óta mutogatják koncepciómotorként, amelyben a technika is sokat módosult. Az EICMA keretében már a végleges, széria Vitpilen debütál.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »