Az olasz motoros oldalakon futótűzként terjed az a fotó, amin egy álcázott Ducati Multistrada látható. A Ducati ezek szerint erősen ráfeküdt a túra-szegmensre, nemrég még a terepre vágyó kalandmotorosoknak szánt Endurotól volt hangos a sajtó. A képet készítő személy szerint az álcázott motor “lényegesen kisebbnek tűnt”, mint a jelenleg kapható 1200-as, ami azt engedi sejtetni, hogy a 939-es Hypermotard műszaki alapjaiból is bőven meríthettek a tervezők a méretcsökkentés jegyében.
Az olasz utakon készült ez a sokat sejtető fotó
A fotót szemlélve egyértelmű, hogy rengeteg elemet használtak a meglévő modellekből. A burkolat és a jellegzetes csőr összetéveszthetetlen, az erőforrásról méretét már szintén sejtjük. A legszembetűnőbb mégis a kétoldali hátsó lengővilla, ami mondjuk a 821-es Monsteren is fellelhető. Mindenesetre a Ducatinak igencsak jól jönne egy kisebb túragép, ami méltó ellenfelet állít a hegyes térdszöget megkövetelő, sportos Yamaha MT-09 Tracernek, mert így azok érdeklődését is felkelthetné, akiknek az 1200-as Multistrada esetleg túl nagy, vagy leginkább túl drága.
Cimkék:
Motoros balesetet szenvedni nem vidám dolog, de az ember lelkét még jobban megviseli, ha a saját anyja üti ki alóla a motort.
Elolvasom »Egyedi kinézetű scrambler átépítést kért egy Honda Transalp XL600V-ből a francia megrendelő a spanyol műhelytől. Megkapta.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »