Ryan 2003-ban szenvedett motoros balesetet, amelyben elvesztette bal karját. Méghozzá egészen durva módon szinte vállból kellett amputálni azt – így még művégtag viselésére sincs lehetősége. Egyetlen esélye volt újra felépíteni életét úgy, hogy mindent csak jobb kézzel tud csinálni. Valljuk meg őszintén: legtöbbünknek a puszta létfenntartás is komoly kihívás lenne így – ő azonban a motorozást sem volt képes elengedni. Szarkasztikusan mondhatjuk, hogy félkarú emberként egy kézzel is kapaszkodik bele.
Közelről igazán ijesztő a Suzuki SV, hiszen egyáltalán nincs kormánya a bal oldalon
Ehhez egy erősen átalakított Suzuki SV1000 típusú gépet használ, amelynek minden szükséges kezelőszerve a jobb oldali markolaton van – vagyis az első fék és a kuplung karja is itt található. Ráadásként minden kormányzást jobb kézzel kell csinálnia, amiről tudjuk, hogy a balos kanyarokat sokkal bizonytalanabbá teszi. Mindez azonban nem látszik a motorkezelésén – azt hiszem sokan szeretnénk úgy motorozni két egészséges felső végtaggal, ahogy ő teszi azt félkarú kanyarvadászként…
Cimkék:
A közelmúltban alapított Rever nevű vállalattal lépett frigyre a BMW Motorrad, hogy egy globális motoros közösséget hozzon létre.
Elolvasom »Katasztrófa, de ez a mai nemzetközi valóság: a világ minden részén figyelmeztetni kell a vezetőket, hogy a volán mögött ne Pokémon Go-zzanak.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »