Ugyan még messze van a meghívó dátuma, de érdemes akár már most felvésni a naptárba, hogy ne keress más programot 2015. május elsejére. Akkorra ugyanis az egyik legnagyobb hazai veterán márkaklub, a Pannonia MGTSZ (ez a Magyar Gépjárművek Túra Szakosztálya megnevezés rövidítése) remek programot kínál.
Sajnos idén “ünnepeljük” a negyven esztendős szomorú évfordulóját annak, hogy leállt a gyártósor és megszűnt az egykor híres magyar motorkerékpár-gyártás. Ezt a jubileumot azonban a Pannonia MGTSZ szeretné egy vidám és felemelő ünneppé tenni – így várnak minden tulajdonost és érdeklődőt is az egykori fő előállító üzem, a Csepel Művek elé egy remek motoros majálisra. Így újra belepheti a hajdani gyárcsarnok levegőjét a kétütemű motorok füstje, hogy legalább ez visszaidézze az egykori dicsőbb múltat.
A találkozón természetesen ingyenesen vehet részt bárki – viszont ha büszke Pannonia tulajdonosként teszi ezt, regisztrálnia kell a helyszínen. A program a következőképpen néz ki:
8:00 – Regisztráció kezdete
9:00 – A rendezvény megnyitója a polgármesterrel közösen
10:00 – Emléktábla avatás
11:00 – Visszaemlékezés dolgozói szemmel és sztorizás az egykori gyárcsarnokban
12:00 – Felvonulás motorral a gyár területén
13:00 – Sör, virsli, majális …
A Pannonia MGTSZ most is felajánl különdíjakat. Ezeket a legidősebb és a legfiatalabb egy- és kéthengeres gépek fogják kapni – a regisztrált motor alvázszáma dönt majd. De azt hiszem, nem csupán ezért lesz érdemes a Csepel Művek környékén majálisozni, hiszen a legautentikusabb környezetben csodálhatjuk meg a gyönyörű magyar motorok sok-sok fennmaradt példányát. Ennél szebb élményben magyar motorosként pedig aligha lehet részünk.
Cimkék:
Az indiai motoros világ teljesen eltér a mienktől. Így az Év Motorja cím birtokosa is egy 150-es "sportmotor", a hangzatos nevű Suzuki Gixxer.
Elolvasom »Igazi szomszédbosszantó vas a Kawasaki H2. Nem csak azért, mert nincs ilyenje a szomszédnak, hanem azért is, mert iszonyúan hangos az Akrapovic dobjával.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »