Elérkezett a gyorsasági motoros Alpok-Adria sorozat a magyar fiúk számára legtávolabbi helyszínéhez, a lengyelországi Poznanba. A Paksi AMSE színeiben rajthoz álló Chrobák Jani az előző Most-i futamon dupla győzelemmel, pole pozícióval és leggyorsabb körrel bizonyította, hogy kezdenek egymásra találni az új háromhengeres versenygépével, a Triumph Daytona 675R-el. A lengyelországi aszfaltcsíkra is felkészülten, jó formában érkezett a Chrobák-Triumph páros.
Jani az időmérőkön a Stock600-as kategóriában a második leggyorsabb időmérőt futotta. Ezen a hétvégén együtt indították a Supersport és a Stock 600-as kategóriákat, így ez a 4. rajthelyet jelentette. A szombati első futamon Jani hibátlan versenyzéssel megszerezte a győzelmet. Chrobák így már a szombati napon növelni tudta pontelőnyét az összesítettben Gyutai Adriánnal szemben, aki a cseh futam után, most 2-szer is elesett.
A vasárnapi versenyen, Jani a rajt után a 4-5. helyen fordult az összetett mezőnyben. Előtte kategóriájából a lengyel Daniel Bukowski motorozott, aki népes hazai közönségnek örvendhetett. Chrobák Jani nem elégedett meg a második hellyel és az utolsó kör utolsó kanyarja előtt megelőzte a lengyel fiút, így Jani és a Triumph ismét egy dupla győzelemmel zárta a hétvégét. A Triumph-ok taroltak, hiszen a Supersport kategóriát is mindkét nap Igor Kalab nyerte háromhengeres motorjával.
Chrobák János: „Az előző Cseh futam után ide is nagyon felkészülten érkeztem. Az időmérőn egy tizeddel maradtam el a pole pozíciótól, de tudtam, hogy nagy baj nem lehet, mert nem a legideálisabb keverékű gumival futottam ezt az időt. A szombati versenyen a 3. körben Adriánt már előzni készültem, mikor elesett előttem. A baleset következtében ugyan tempót vesztettem, mert nagyon a nyomában voltam, de sikerült a kategóriám élére állni és két supersportost üldöztem. Nagyon jó tempót mentünk, majd egyikőjük elesett előttem, amitől kicsit ismét leszakadtam, de stabil köridőkkel, hiba nélkül megnyertem a futamot. A második futamon, a hazai Daniel Bukowskival motoroztunk az élen. Éreztem, hogy gyorsabb tudok lenni, bőven a határaimon belül, végig üldöztem.Nem hibázott egyikünk se, de az utolsó kör utolsó kanyarja előtt féktávon sikerült megelőznöm, ahonnan már meg is tartottam az első helyet és megnyertem a második futamot is. Nagyon boldog vagyok, most ezzel az egymás utáni négy győzelemmel szereztem egy kis előnyt a pontversenyben. Következő futam két hét múlva hazai pályán, a Hungaroringen lesz. Nagyon várom már, maximálisan felkészült vagyok, a motor jól működik és szeretem ezt a pályát. Várunk mindenkit sok szeretettel a versenyen Augusztus 16-17-én. Ezek után szeretném ismét megköszönni a támogatást főtámogatómnak a Triumph Budapestnek, illetve a Marketprog Kft-nek, a Daráló Aprító Kft-nek, a Zenit Öhlins-nek, a Colony Cool Kft-nek. Ezenfelül Greksa Attilának a segítséget minden egyes hétvégén.
Adriánnak pedig mihamarabbi gyógyulást kívánok és várjuk vissza a versenypályára.”
Cimkék:
Egy csapat motoros a siránkozás helyett cselekedett. Ha kevés az ingyenes vezetéstechnikai tréning, akkor csinálni kell egyet.
Elolvasom »Egyes információk szerint a jövőre érkező Yamaha R6 már háromhengeres erőforrással érkezik és igazán különleges sportmotor lesz, nem csak a kategóriájában.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »