Nem árt vigyázni a KTM-esekkel, néha szeretnek füllenteni – vagy csak a motorjaik képességei miatt fel sem tűnnek nekik az akadályok? Mindenesetre egy angol narancshívő jól bevitte a málnásba a bálnásokat – egészen másként fest ugyanaz az endurós ösvény egy 350 Freeride nyergében, mint például egy BMW R1200GS-sel.
A böhöm nagy endurótól kezdve a közepesen nagy endurón át egészen a kis szöcskékig szerepelnek vasak az alábbi filmecskében. A terepképesebb túra-enduróval rendelkezők szeretik az orruk alá dörgölni a bokszereseknek, hogy csak a státusszimbólum eszközét testesíti meg a nagy BMW GS. Ennek ellenére a motoros társadalom nyomokban tartalmazhat még néhány elszánt fazont, akik komolyan veszik a reklámszövegeket és próbálnak azoknak eleget tenni.
Olyan ösvényeken teszik próbára többek között a BMW F800GS Adventure-t és az R1200GS Adventure-t, ahová józan ítélőképességgel megáldott természetjáró maximum gyalog kívánkozik – a fékezett habzású bakancsosok még úgy sem. Kellő elszántság és kalandvágy után viszont nincsen olyan akadály, amely megállítaná a nehézlovasságot – igaz, a széles bokszermotor tud meglepetést okozni olyan helyeken, ahol egy karcsúbb felépítésű gép könnyedén átcsusszan.
A terep nehézségéről tesz tanúbizonyságot, hogy a banda tagja egy KTM 690 Enduro is – szépen terelgeti a lovasa a masinát, de a videó végén azért látszik, hogy egy-két akadály bizony neki is feladta a leckét. Sokak szerint szenvedés ekkora nagy motorokkal ilyen helyekre menni – szerintem pedig az igazi élet a saját komfortzónánkból kilépve kezdődik. Lehet, hogy a pillanat aktualitásában nem a legjobb dolog egy kétmázsás döggel küzdeni – később visszagondolni rá viszont felemelő érzés
Cimkék:
Futurisztikus motor rajzai jelentek meg az indiai gyár nevével fémjelezve. Fog valaha ilyet készíteni a Royal Enfield?
Elolvasom »Ilyen mélyre még Rossi sem döntötte soha a technikát egy kanyarban sem. A képen látható legalább 85 fokos érték mindent felülmúl.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »