A motoron sokat nem változtattak: az erőforrás maradt a régi, vagyis utolsó generációs lég-olajhűtéses DOHC boxermotor 110 lóerővel. A hivatalos gyári anyag szerint a motor mégis dinamikusabb lett – és ehhez el sem kell indulni vele!
A festés adja ugyanis az optikai többletet, amely a többi típustárs fölé emeli a DarkWhite modellt. Az első sárvédő, a tank és az oldalsó takaróelemek fehérek, az erőforrás és az erőátvitel (beleértve a kardánt és az első futóművet is) pedig matt feketék. Ezt a kontrasztot egészíti ki az aszfaltszürke segédváz.
A motor a dinamika jegyében azért kapott egy, az eredetinél kicsit nagyobb szélvédőt, hogy nagyobb sebességeknél tényleg némileg kevésbé érezze megerőltetőnek a pilóta a száguldást. A gép még idén a márkakereskedésekbe kerül.
Cimkék:
Az angol TWIST szervezet a motorozás biztonságosabbá tételét tűzte ki zászlajára. Egy remek animációs filmecskével indítottak.
Elolvasom »A jövő évtől a KTM nagy motorjaiban debütál a világon elsőként a teljes körű menetvezérlő elektronikai felügyelet, vagyis az MSC.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »