Az utóbbi években kontinensünkön igen megélénkült a kereslet az olyan stílusos, könnyen vezethető robogók iránt, amelyek rendkívül jó szolgálatot tesznek az elővárosi ingázás és a városi közlekedés során. A Kawasaki kínálatában már eddig is voltak olyan motorok, amelyek ezekre a fogyasztói igényekre is választ tudtak adni, a népszerű ER sorozat, illetve a sokoldalú Versys modelleket kiegészítve, a J300-al most azonban teljessé válik a paletta.
Néhány éve még szentségtörés lett volna a Kawasaki robogó – na de amióta dízel Jaguar is van, bármi elképzelhető…
Így a funkcionalitást előtérbe helyező vásárlóknak sem kell többé lemondaniuk majd az egyedülálló Kawasaki életérzésről. Az európai piacra lépés során ugyanis a márka számára elsődleges cél volt, hogy a robogó szegmensben is olyan modellel jelenjen meg, amely hitelesen testesíti meg a már említett Kawasaki életérzést. Éppen ezért a márka külön designer csapatot állított fel, amely azt a feladatot kapta, hogy olyan robogó alkosson meg, amelyben a szenvedély testet ölt.
A J300 már elnezésében is ezt képviseli, a típusjelzésben található „J” ugyanis a japán „jyounetsu” szóból származik, amely szenvedélyt jelent. Ezt a tervezési vezérelv nem csak a hamarosan debütáló J300-nál, de a 2014-es szezon minden jelentős Kawasaki modelljénél is tetten érhető lesz. A J300 tervezését és a designt a márka európai kutatás fejlesztési részlegét és a Kawasaki Akashiban található üzemének mérnökeit dicséri.
A J300 először 2013. november 5-én, az EICMA kiállításon mutatkozik be a sajtó és a nagyközönség előtt, de várhatóan már az év végétől a hivatalos Kawasaki kereskedésekben is elérhető lesz az új modell Európában.
Cimkék:
Rövid kis reklámfilm a távol-keleti országból, ahol a motorozás köré épített kultúra annyira eltér a miénktől. A film üzenete mégis tökéletesen igaz.
Elolvasom »A motorozás aranykorát idéző gépeivel is arató brit motorkerékpár gyár még egy különleges kiadással kedveskedik jövőre a stílus rajongóinak.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »