Emlékszem, még évekkel ezelőtt egyik barátom azon kapott össze a feleségével, hogy egy motoros bulira indulva élete párja mindenképpen akart hajsütővasat is vinni magával. Nélkülözhetetlen kelléknek ítélte meg. Pedig egy motor oldaldobozába az sehogyan nem tud beférni a ruhák mellé. A sztori végére nem emlékszem, hogy a hajsütővas marad-e otthon, vagy…
Pedig régen kitalálták – hiszen hazánkban is használatban volt még azokban az időkben is, amikor készült Magyarországon motorkerékpár – a kétkerekűekhez csatolható utánfutót. Normál esetben ezek egy nyomon haladó, keskeny kis dobozok, amelyek nem növelik meg jelentősen a vas szélességét, így szinte normál motorozást tesznek lehetővé.
Persze az Amerikai Egyesült Államokban semmi nem elég azon a szinten, ahogy azt mi itt Európában megszoktuk. Ott a motorozási élmény másodlagos – úgyis egyenesen kell menni jó sokat. Így lehet stílusos utánfutót csinálni, amelynek szélessége akár meg is haladhatja a vontató járműét. Szélesek az utak, elférnek rajta… Ez a szerkezet egyébként nekem is tetszene, motoros bortúrához például kimondottan passzol!
Cimkék:
Egyedi motort építeni nem csak sok pénzből lehet. Nyugaton is vannak olyanok, akik a szűkös büdzsét leleményességgel egészítik ki.
Elolvasom »Sokan használják motoron is almás telefonjukat. A megfelelő rögzítés azonban nagyon fontos, ha valóban biztonságban akarjuk tudni kedvencünket.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »