Hősünk talán csak el akarta sütni a poént, ami egy sörözés közben felmerült. Lehet, hogy olyan helyen akart motorozni, ahol még senki más – vagy egyszerűen csak a kreativitás diadalt aratott a csóróság felett. Mindegy is, a végeredmény – a megszokottól teljesen eltérő, de minden eddiginél igazibb motorcsónak – lenyűgöző. Még ha nem is túl vérpezsdítő.
A motorcsónak megfelelő működéséhez emberünk csinos kis szeleteket vágott a hátsó gumiból, amiket pikkelyszerű lemezekkel látott el a hatásfok növelésének érdekében. Igaz, azt be kell vallani, hogy a videó tanúsága szerint nem lett belőle egy száguldozásra termett szörnyeteg, de egy új járműkategória esetén ez talán megbocsájtható hiányosság.
Szóval ha összegezni akarjuk, akkor hangos és nem megy. De mégis, őszintén. Kit érdekel? Érdemes megállni egy pillanatra és csodálattal adózni az építőmester kreativitása és tenni akarása előtt. Ez egyfajta művészet. Én sem mondom, hogy értem, talán sok olvasó is így lesz ezzel. Mégis: nehéz elmenni a jelenség mellett szó nélkül. Na és persze hogyan működik mindez a gyakorlatban? Itt van róla a videó. Nem hosszú, és nem érdemes beletekerni, hiszen ahogy a fazon küzd a berúgókarral a nyílt vízfelület felett, az valami csodálatos. Íme:
Persze bízunk benne, hogy a különös jármű átalakítása nem ért véget ezen a ponton, hiszen a hűtés hiánya hamar gondot okozhat, és akkor véget ér a móka. Kár lenne, hiszen már a videón is jól látszik, hogy a csinos fiatal hölgyek értékelik az élményt. Teljes joggal. Ők hátralévő életükben már elmesélhetik, hogy olyan járművel utaztak, amivel nem sokan ezen a kerek világon. Milyen csekélységnek tűnik ehhez képest egy Ferrari…
Cimkék:
Annyi biztos, hogy Dominator néven bejegyeztettek egy oltalmat, amelyből egy rajz nyilvánosságra is került. Nézzük, mi a pletyka alapja.
Elolvasom »A harmadik napot töltötte a mezőny a Pisco környéki dűnéken. A navigáció és a homok is komoly kihívások elé állította a Dakar mezőnyét.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »