Harley-Davidson Road King Classic 2017 | |
MOTORTÍPUS | Milwaukee-Eight™ 107, 45 fokos V2-es lég-olaj hűtéses OHV benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’745 |
FURAT X LÖKET (MM) | 100,0 x 111,1 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,0:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 152/3’250 |
INDÍTÁS | Elektronikus önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű lamellás nedves kuplung |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
PRIMER HAJTÁS | Lánc |
SZEKUNDERHAJTÁS | Bordásszíj |
VÁZ | n.a. |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 170 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Showa® SDBV™ teleszkópok |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali emulziós technológiájú rugóstag, bal oldalon állítható előfeszítéssel |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm kettős tárcsafék oldalanként 4 dugattyús féknyereggel, ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø 320 mm szimpla tárcsafék 4 dugattyús féknyereggel, ABS |
ELSŐ GUMIABRONCS | BW 130/80B17 65H |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | BW 180/65B16 81H |
BEDÖNTÉSI SZÖG JOBBRA / BALRA (fok) | 32 / 32 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’451/n.a./n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’625 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 715 |
HASMAGASSÁG (MM) | 135 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 379 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 22,7 |
CSOMAGTARTÓK TÉRFOGATA (L) | 65 |
ÁR (EUR, 2017 SZEPTEMBER) | 20’060.- |
Cimkék:
A Nolan bukósisakjai mind megvédik a fejünket, ám a paletta rendkívül széles. Bemutatunk néhány említésre érdemes idei újdonságot az olaszoktól.
Elolvasom »Sajnos elég gyakran szerepel sokféle motoros baleset a hírekben. Most azonban engedjétek meg, hogy saját bukásom történetét osszam meg veletek.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »