Egy szép júniusi napon felhívott Turi Szabolcs, a Motoflywear motoros szemüveg feltalálója és gyártója. Ez önmagában nem volt különleges, hiszen rendszeresen cserélünk eszmét a termékkel kapcsolatban. Tavaly ősz óta tesztelem ugyanis a Motoflywear Alpha család különféle tagjait motoron és a magánéletben is. Legutóbb kaptam öt különböző lencsét – természetesen mind az én dioptriámra csiszolva -, hogy a lehető legtöbb módon nyúzva őket mondjak róluk tapasztalatot. Ez már megtörtént korábban, az első mondatban említett telefonnal Szabi egy kerekasztal beszélgetésre invitált. Azt szerette volna, hogy több Motoflywear használó egy asztal mellett mondjon véleményt és cseréljen tapasztalatot egymással. Örömmel mondtam igent, és ha már ott voltam, egy filmen meg is örökítettük a beszélgetés érdekes részeit.
Laza, kötetlen, limonádézós csevegés volt, ráadásul érdekes és hasznos is. Ha érdekel a Motoflywear, érdemes végighallgatni
A csoport – mint kiderült – teljesen véletlenszerűen állt össze. Szabiék rengeteg vevőjüket hívták meg, azonban a nyár közepi időpont miatt sokan nyaraltak. Így lettünk – velem együtt – összesen öten, akik napi szinten hordjuk a motoros szemüveget. Ráadásul – és ez a véletlen kiváló munkáját dicséri – mind az öten más fajta lencséket használunk. (Még úgy is, hogy én akár ötöt tudok cserélgetni – bár ebből csak hármat használok rendszeresen.) Laci foncsorozott napszemüveget visel nagyobb részt nyitott bukóban motorozva. Soma most már nagy versenypályákon viaskodva feltörekvő gyorsaságis ellenfeleivel hord dioptriás Motoflywear szemüveget víztiszta lencsével. Gábor fényre sötétedő, de csiszolást nem tartalmazó szemüveget hord, Csaba ugyanilyet de távollátóként. Jómagam pedig távolra és közelre más-más dioptriát igényelek és víztiszta, polarizált és kontrasztfokozó sárga lencséket is viselek. A 35 perces beszélgetésből nagyon sok hasznos információt tudhattok meg a szemüvegekkel szerzett tapasztalatainkról, illetve számos felmerült kérdésre Szabi adott nekünk szakértő választ (ahogy azt már korábban is megtette).
Amiben mindenkinek megegyezett a véleménye, az a Motoflywear használhatósága volt. Aki kipróbálta és viseli is, az kivétel nélkül mind imádja ezt a zseniális magyar találmányt. Érdekes volt a saját észrevételeimet visszahallani a többiektől. Szintén jópofa volt, amikor a többiek nézegették meg a polárszűrős és a kontrasztfokozó lencséimet. Aki kicsit is elgondolkozott egy ilyen speciálisan motorozáshoz tervezett szemcsi beszerzésén, az ne habozzon: próbálja ki! Igaz, hogy a legnagyobb döbbenetet a dioptriára szorulók körében fogja elérni – máig emlékszem, hogy amikor először felvettem, napokig nem tértem magamhoz a döbbenettől. Sőt, azóta sem. Bárcsak minden szemüveges motoros társam ilyenben nyomhatná!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
Ez a motor nyitotta meg a sötétség hihetetlenül sikeres korszakát a Yamahánál. A hangvillások pedig 2017-re átfésülték az MT-09 hyper nakedet.
Elolvasom »A BMW ugyanazt a receptet többféleképpen is el tudja készíteni. Az alapmodellnek számító Pure-ról mindent leszedtek, ami nem kell a motorozáshoz.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »