A kerekek önmagukban is műtárgyak. Az eredeti kerékagyakat restaurálták, majd vadonatúj küllőkkel felfűzték a szintén friss, 18 colos felniket, végül klasszikus mintázatú Avon Mk II-es gumikat húztak rájuk. Az old-school stílusú gumi, mint az erőátvitel utolsó pontja valószínűleg alaposan küzd, ha a motoros nem finomkodik a jobb csuklójával. Ugyanis az eredetileg 745 köbcentis erőforrást a Siebenbrock Big Bore-készletével fejelték meg. Így már 1’070 köbcentire nőtt a lökettérfogat és 70 lóból álló hidegvérű bajor ménest szabadít a hátsó kerékre.
A kipufogót sem nagyolták el, figyeltek az apró részletekre. A csöveket sötét kerámia bevonattal látták el, míg a végdob krómozott halfarokban végződik, amely garantáltan vonzza a tekintetet. Szinte hallani véljük, ahogyan szabadjára engedi a gonoszt a csöveken keresztül a gázkar legapróbb mozdulatára is.
Az üzemanyagtartály is külön említésre méltó. A tizenhét literes űrtartalmú alkatrész tökéletesen beleillik a formavilágba a letisztult vonalvezetésével. Az alumínium borítást a térdnél kék cérnával varrott bőrpárnával teszik elegánssá és a tank szélein körbefutó kék fényezés kellőképpen kiemeli az alkatrészt.
Az egyszemélyes nyereg is mestermunka a maga műfajában. A kék öltéssel készített barna bőr egy igazi specialista munkásságát hirdeti, aki már olyan nagy gyártóknak is tervezett üléseket és belső borításokat, mint a Toyota, a Ford és a Chrysler.
Ezek az apró részletek és maga az összhatás teszik az egyik legmenőbb BMW-vé, amelyet valaha is láttunk, és az épített bobberek között is kiemelkedő helyet foglal el ez a járgány. Lehet, hogy egy modern KTM – csak, hogy az osztrák ipar remekeinél maradjunk – sokkal gyorsabban képes leküzdeni az alpesi hágók kanyarjait, de a Titan BMW bobberénél kevés stílusosabb vas akad a Graz környéki utakon.
Cimkék:
Komoly hibalehetőség áll fenn a legújabb Ducati Multistrada 1200 Enduro kivitelénél, emiatt visszarendeli őket a gyártó. Jobb megelőzni a bajt.
Elolvasom »Dél-európai társunk autópályán, elég nagy tempónál akadt össze egy autóval. Nagyon szerencsés volt, mert karc nélkül megúszta a kalandot.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »