A masinán minden testre szabható. A váltó szoros kiosztású, versenypályára hangolt egység, amelynek áttételi viszonyai is állíthatóak. A menetvezérlő elektronika (DTC) 15 fokozatban állítható – de minden váltófokozathoz külön beállítást rendelhetsz! A motorfék erőssége is 15 fokozatban állítható, az egykerekezésgátlót pedig szintén minden váltófokozathoz külön tudod beállítani.
Hogy van rajtelektronika és boxutcai sebességszabályozó, azon senki nem kap már sokkot. A teljesen digitális műszerfal (nagy eséllyel csak ennek a megtanulása egy külön tanfolyamot igényel) értelemszerűen magában foglalja a köridőmérőt is, amely nyilván a motorra szerelhető trasznponderrel is kommunikál. Egyszóval ezzel a holmival nagyobb fúrás-faragás nélkül lehetsz a pályanapok egyeduralkodója – feltéve, ha képes vagy használni a tudását!
Az első bekezdésben nem véletlenül olvashattátok, hogy a HP4 Race a nagyon tehetős motorosok játékszere lesz. A BMW mindössze 750 darabot fog készíteni belőle, mivel pedig valóban a sportmotor-gyártás csúcsát képviseli, logikusan szemérmetlenül megkérik az árát is. Aki ilyet szeretne, annak laza 80’000.- eurót (vagyis mai árfolyamon 25 millió forintot) kell leszurkolnia érte.
Azt hiszem azonban, nagyon gyorsan össze fog jönni 750 olyan ember a Földön, aki szemrebbenés nélkül kifizet ezért a kizárólag BMW HP Motorsport színekre fényezett változatban kapható csodáért ennyi pénzt. Már csak abban reménykedjünk, hogy mind a 750 rendesen fogja tudni használni is!
Cimkék:
A Billy Lane által alapított Sons of Speed vintage motorverseny is része volt az idei Daytona Bike Week programjának
Elolvasom »Az okostelefon kiválthatja a motorok műszerfalát? A fejlesztések egyértelműen ebbe az irányba mutatnak. Vagy csak szeretnénk?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »