A kabáttal összecipzározható nadrághoz szériában jár egy gumis hózentróger, amit én szinte azonnal kiszedtem, mert a saját hátprotektorommal együtt nagyon megbonyolította volna az öltözést. A próbakor kiderült, hogy teljesen konfekcióméret vagyok az Alpinestars táblája szerint, 180 centimhez és 82 kilómhoz mindkét ruhadarabból az L-es méret volt a kényelmesen passzentos. A nadrág derékban fokozatmentes hevederrel képes követni a has körfogatának változásait, egy szlovák gurulás alkalmából betermelt kiadós sztrapacska miatt sem kell feszengenünk a hazafele úton. Ezen kívül már csak az alsó lábszáron van lehetőségünk magunkra alakítani a gatyát. A bokánk magasságában és a vádlinál is találunk testre szabási lehetőséget, a kettő között szinte az egész alsó lábszáron cippzár fut végig, amivel nagyon könnyű a túracsizma felvétele.
Protektort a térdnél találunk, ez relatív rövid, de nem hanyagság miatt. Szándékosan úgy van megtervezve, hogy magasabb túracsizmával se akadjon össze. Még a csípőnknél találunk szivacsos habbal kitöltött előkészítést, ahova igény esetén betehető valami komolyabb védelem. Zsebből összesen kettő van, hagyományos nadrágon tapasztalható varrással és természetesen a kabáton megtalálható vízálló cipzárral. A meleg időben nyitható szellőzőnyílás kisarasznyi hosszon fut végig combon, a fő feature-nek kitűzött cél érdekében nem lehet háromszög módjára hajtogatni. Az én üléspozícióm mellett, majdnem vízszintes combhelyzetben annyira nem kapott alá a fuvallat, nagy melegben történő szellőztetés esetén sejtésem szerint a “jobb mint a semmi” kategóriába esik.
Összességében az Alpinestars Yokohama szett nagyon tetszett, kényelmes viselet volt, bár az árcédula egyértelműen tudtunkra adja, hogy a gyártó a prémium ligában focizik. Ez mondjuk érthető is: a kidolgozás átgondolt, az anyagminőségre és az innovációra sem lehet panaszunk. A nyári meleghez és a láthatósághoz kifejezetten előnyös ez a világos szín-fluor kombó (és tegyük hozzá, szép is), aminek a tisztítása valószínűleg nem egyszerű. Akit ez esetleg elriasztana, azoknak sötétebb szürke és teljesen fekete árnyalatban is elérhető az Alpinestars Yokohama. A feltételezhető esőállósága miatt előkelő helyet foglal el a saját kívánságlistámon. Tökéletesen használhatónak tűnik az év nagyobbik felére, amikor 5-25 fok között kell valahova elmotorozni. 30 fok feletti kánikulában pedig maradnék a teljesen átszellőző, hálós megoldásnál. Vagy mint minden rendes ember, a Balaton partján a strandon henyélve fagyival és sörrel tartanám kordában a hőháztartásomat. Különben is, akkor kell motorozni, amikor jól esik.
A kabát aktuális árát itt találod, a nadrág megrendeléséhez pedig kattints ide! (Támogatott tartalom.)
Cimkék:
A tavalyi SV650 teszt után kíváncsian vártam, mit tud majd az azonos blokkal szerelt Suzuki V-Strom 650 XT. Megérte várni?
Elolvasom »Motoros társunk kötött magára biztosítást. Mivel imád crossozni, többfélét is. Aztán amikor megtörtént a baj, a Protektor megszolgálta az árát! (x)
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »