Suzuki V-Strom 650 XT ABS 2017 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A blokk továbbra is zseniális, az áttételezés jó, ha kell megindul, a vibráció kellemes, egyedül talán a hangja lehetne egy kicsit tökösebb. Ez a teljesítmény egy személlyel bőségesen, két személlyel kieglégítően elég, a mindennapokban jól használható, barátságos karakterrel.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 9 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 3 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 41 | |
Futómű |
A futómű hibátlan a magyar utakra, a jó aszfaltot imádja, a változó minőségű útburkolatot jól tolerálja. Nagy hupákhoz viszont kemény a rugózás és rövid a rugóút. A hátsó traktus szerszám nélkül, könnyen állítható a terhelés függvényében.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 31 | |
Biztonság |
Nem harapós, de jól adagolható fék, a teljesítményhez méretezett hatásfokkal, az első fékkar talán járhatna hosszabb úton. A hátsó ABS sajnos nem kikapcsolható, ellenben a menetstabilizáló egy csomó paraméter alapján dolgozik.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 9 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 4 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
Összesen | 35 | 31 | |
Mindennapi használat |
A vezetési pozíció átlagos méretekkel pazar, ennél kényelmesebb már csak akkor lehetne, ha az ülés zselésítve lenne. Az utas kényelme kipróbáltan jó. Jól mutat, sőt kívánja a dobozokat, a gyári kínálatból is sokféle tárolási lehetőség közül választhatunk. A műszerfal sok információt jelenít meg, és a kormányról vezérelhető. Láncolajozóval a karbantartásra is maximális pontszámot kapna.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 3 | |
Pakolhatóság | 5 | 5 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
A Suzuki V-Strom 650 XT-be nehéz belekötni, ami hiányzik belőle/róla az kiegészítőkkel könnyen és gyorsan orvosolható. Ár/érték arányban magasan veri a konkurenseket. Szerethető motor, tartós barátsághoz
|
||
Ár | 10 | 10 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 18 | |
Mindösszesen | 200 | 168 |
Suzuki V-Strom 650 XT ABS 2017 | |
MOTORTÍPUS | Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 645 |
FURAT X LÖKET (MM) | 81 mm x 62,6 mm |
KEVERÉKKÉPZÉS | elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11,2:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 53kW (71LE) |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 62/6’500 |
INDÍTÁS | Elektronikus |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | lánc |
VÁZ | Aluminium |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 110 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Teleszkóp, tekercsrugó, olajcsillapítás |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás (állítható) |
ELSŐ FÉK | 310 mm-es dupla tárcsa, kétdugattyús féknyereg, ABS |
HÁTSÓ FÉK | 260 mm-es tárcsa, egy dugattyús féknyereg, ABS |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli Bridgestone Battlax Adventure A40 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli Bridgestone Battlax Adventure A40 |
KÁROSANYAG KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’275 / 910 / 1’405 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’560 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 (810 és 850 is rendelhető) |
HASMAGASSÁG (MM) | 170 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 216 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 20 |
ÁR (HUF, 2017 ÁPRILIS) | 2’499’000.- |
Cimkék:
Szeretnénk nektek részletesebben bemutatni az egyedülállóan ötletes magyar találmányt, a motorosoknak szánt Motoflywear szemüveget.
Elolvasom »Akik nem akarnak egy hirtelen lezúduló égi áldás esetén esőruhával vagy vízálló réteg becipzározásával vesződni, azoknak ajánlott az Yokohama.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »