Ezzel az eszközzel nem csak elviselhetővé, hanem kényelmessé válik akár a hosszú távú motorozás is. A nagy túra endurokon általában biztosított az üléskomfort, viszont a súly miatt kevésbé alkalmasak igazi terepezésre. Aki viszont vérbeli terepmotort használ, ritkán, vagy egyáltalán nem vállalkozik hosszabb túrákra a kényelmetlen ülés miatt. Nos, ezzel a kiegészítővel a könnyebb, nagy teljesítményű off-road motorokkal is tervezhetünk hosszabb kiruccanásokat. Így extrémebb vállalkozások is szóba jöhetnek: egész nap állva motorozni azért elég fárasztó dolog. Az endurance sportot űzők dolgát szintén megkönnyítheti az alábbi praktikus kiegészítő.
Elsősorban az endurance kategóriának fejlesztették a cuccot, de mivel állítható méretben, ezért tulajdonképpen univerzális, bármilyen gyári ülésre felszerelhető. Aki endurozik, az tudni fogja értékelni. Terepezni az egyik legjobb dolog a világon, de a hosszabb távú túrák igen kényelmetlenek tudnak lenni. Nem csupán feltöri a feneket az ülés, nagyobb gondot is okozhat: akár kellemetlen vizsgálatok és kezelések, extrém esetben kórház is lehet a vége – ha a kenőcs már nem segít. Tehát az üléskomfort hiánya komoly problémákat is okozhat, nem szabad félvállról venni.
A kiegészítő a tépőzárak segítségével másodpercek alatt fel-, vagy leszerelhető a gyári ülésre. Strapabíró anyagból készült, felül poliészter hevederek, két oldalon pedig EPP hab hengerek növelik az ülőfelületet. Ha pedig nincs rá szükség, igen kis helyet foglal a csomagban. Praktikus és kényelmes.
A használata nem akadályozza a pilóta mozgását, viszont lehetővé teszi a pihentető ülést, amikor a terep megengedi. Egész napos off-road produkcióknál ez komoly előny, nem beszélve a versenyzőkről. Tehát a kényelem-idő-távolság metszetben igen hasznos lehet, bár az árát megkérik: 100 dollártól indul. A gyártó típusok szerint ajánlja a terméket, de ez valójában a márkák színeit jelenti. Tehát narancssárga motorra narancssárga ülés. Kinek van varrónő ismerőse?
Cimkék:
Következik a bukósisakok új generációja? Futurisztikus okos sisak, klimatizált, beépített kamerák és gyorsulásmérő érzékelő...
Elolvasom »Elárverezik a legidősebb épen maradt Vespa robogót. Az ikonnak számító olasz jármű ára egészen borsos és egyre csak emelkedik.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »