Az elmúlt napokban gőzerővel megkezdődött a felkészülés a 2017-es MotoGP szezonra. A tavalyelőtt még Yamahán világbajnoki címet szerző Jorge Lorenzo – aki két 250-es elsősége mellé már háromszor volt a legjobb a királykategóriában is – úgy néz ki, még nem teljesen vette fel a fonalat.
Az ausztráliai Philip Island-en futott tesztkörök alapján – amelyekből természetesen semmilyen következtetést nem érdemes levonni az idényre vonatkozóan – adott nyilatkozatot egy spanyol újságnak. Igazából nem is nyilatkozott, inkább csak elsírta azt, ami mostanában a legjobban nyomasztja a lelkét:
“Nem értem, hogy Bautista hogyan tud gyorsabb lenni a pálya több pontján is, és képes több mint fél másodperccel korábban befejezni egy kört?”
Az értetlenkedés valahol jogos, Bautista a tavalyi GP16-os géppel rója a tesztköröket. Igazából lényegesen több, mint fél másodpercet: konkrétan nyolc tizedet vert rá a világbajnokra.
Ezzel azonban még nem érnek véget a 99-es rajtszámú versenyzőt aggasztó dolgok. Csapattársa, Andrea Dovizioso is gyorsabbnak bizonyult a teszteken.
“Dovizioso is gyorsabb mint én. Úgy gondolom, alaposan ki kell elemeznünk az adatokat”
Jorge előre sejtette, hogy a Yamaha után a néha kicsit trükkös Ducatival nem lesz sétagalopp az ismerkedés. Ahogy számított is rá, még rengeteg munka van előtte és csapata előtt, amennyiben fel szeretne zárkózni az élvonalhoz, mielőtt elindulna a MotoGP 2017-es idénye Katarban.
Cimkék:
Régi tervünk válik valóra: egy újszerű élő adást indítunk, amelyben bárki részt vehet. Februárban kezdődik az Onroad.hu Live interaktív motoros talkshow.
Elolvasom »Új cikksorozatot indítunk, amiben a múlt különleges versenymotorjaiból csipegetünk. Elsőnek pedig egy V8-as rakétát mutatunk nektek.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »