Az Aegon motoRun motoros tájékozódási túraverseny pénteken délben indul és szombat este ér célba. A résztvevő csapatok egyaránt állhatnak kettő, három vagy négy motorból – a csapat létszáma tehát 2-8 fő lehet (a motorok és az utasok számának függvényében). Az első csapat délben rajtol. A verseny első felének végén az átlag tartása esetén még sötétedés előtt éjszakai pihenőre érkeznek be a versenyzők, ahol meleg vacsora és szálláshely várja őket. A verseny második része szombaton reggel 8:00-kor indul és hasonló lebonyolítási rendszert követve ugyanaz nap kora este ér célba. A befutó után is meleg vacsora és éjszakai pihenő következik, majd vasárnap reggel 9:00-kor az eredményhirdetéssel zárul a program.
A szervezők a verseny útvonalán tetszés szerint ellenőrizhetik a csapatok átlagsebességét, valamint a csapatvezető motor kilométerórájának állását. Amennyiben a versenyzők jól navigálnak, a táv hibapont nélkül is teljesíthető – ellenkező esetben az átlagsebességtől vagy a helyes távtól való eltérés (és még más is) büntetőpontokat eredményez. A célba futást követően azután egy újabb közös este következik – itt már nincs másnapi verseny, tehát emelkedettebb lehet a hangulat is -, végül vasárnap a reggeli után jön az eredményhirdetés. A győztes csapat tagjai a BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréningre szóló ajándékutalványt kapnak.
Az Aegon motoRun időpontja 2017. július 14-16, bázisa pedig Eger. Innen indul mindkét napi táv – azonban nagyrészt nem hazai utakon fognak motorozni a résztvevők, hanem Szlovákia és kis részben Lengyelország területén. A részvételi díj egy motorra 12’500.-, utasnak pedig 10’500.- forint. Ez tartalmazza a versenyben való részvételt, az emlékpólókat, a két éjszakai szállást a Mátyás Ifjúsági és Diákszállón, valamint meleg vacsorát és reggelit a közelben levő Kék Lagúna Étteremben. No meg rengeteg koncentrációt, kalandot, izgalmat és igazi motoros élményeket.
A két izgalmas eseményen kívül készülünk még egy komoly motoros találkozóval, amely a motoglobe.eu első teljes évét hivatott elindítani. Ennek a részleteit is hamarosan megtudjátok – most még elég annyi, hogy rengeteg érdekes programban lesz részetek, ha ellátogattok hozzánk! Kora ősszel pedig a Magyar Kalandmotorosok 3. Országos Találkozója (MAKOT) vár majd titeket. Azon belül is készülünk egy újdonsággal: vezetett túra helyett egy mini tájékozódási túrára hívjuk a résztvevőket. Ez nem igazi verseny lesz, sokkal inkább egy játék. A neve is erre utal: motoPoker. Ráadásul a szórakozás mellett jótékony célokat is szolgálunk vele – de ennek, és még sok másnak a részleteivel később jelentkezünk!
A rajt és a befutó sokkal kényelmesebbé válik majd az Onroad.hu 48h során – és csapatépítő programnak is jobb lesz, mint valaha
Valamennyi eseményünk összes részletét meg fogjátok találni egy hamarosan induló új weboldalon. Amint ez működni kezd, tudósítunk benneteket – ahogy arról is, amikor elindul a jelentkezés. Addig nincs más dolgotok, mint beírni a naptárba a dátumokat:
– Május 26-28: Onroad.hu 48h
– Július 14-16: Aegon motoRun a BMW Motorrad támogatásával
– Szeptember 8-10: MAKOT és azon belül 9-én motoPoker!
Cimkék:
A Yamaha modern klasszikusainak sorában az MT-07 alapjain épül fel az XSR700. Vajon csak külsejében tér el a remek csupasztól, vagy másban is?
Elolvasom »Megengedett a nappali menetfény alkalmazása a motorokon? Elvileg igen. De az elmélet és a gyakorlat csak elméletben ugyanaz, gyakorlatilag...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »