A Pető Intézet kis diákjait minden ősszel megmotoroztató nemes célú mozgalom egy állandó, évről évre visszatérő probléma megoldásához kért segítséget tőlünk. Így indult el kampányunk az Euromotor, az Onroad.hu és a motoglobe.eu összefogásával. Erről minden részletet elolvashattok korábbi anyagunkból, amely a kettős célú gyűjtés indulásakor született.
A Nolan bukósisak elárverezése nagyon szép utat futott be, a támogatási akció másik részéről azonban ezt nem mondhatjuk el. Pedig pontosan ezt szántuk arra, hogy a “sok kicsi sokra megy” elv alapján szintén jó néhány gyermekbukósisak kerülhessen a Pető Intézet birtokába. Nem csak a sisak licitálása fog lezárulni ma délután négy órakor, hanem a kisebb összegű hozzájárulás lehetősége is. Így amennyiben támogatnád ezt a nemes ügyet akár csak 500 forinttal, ne habozz: tedd meg most! Ehhez csak ide kell kattintanod és anyagi lehetőségeidhez igazítva tetszés szerinti számú támogatói jegyet venned. Ne feledd: minden fillér számít, és mind jó célt szolgál!
Cimkék:
A francia kisautó is egyfajta kultusz lett, mint sok kortársa. Azonban kevésből építenek motorkerékpárt. 2CV alapon most itt van mindjárt kettő.
Elolvasom »A kis new-yorki cég első motorja, a Vanguard Roadster egészen egyedi megjelenéssel szeretne vevőket csábítani magának a prémium szegmensben.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »