Természetesen nem vitatéma, és azzal is kell kezdeni: nem kell komolyan venni jelen irományt! Nem vezetéstechnikai jótanácsról van szó, és egy két mázsás motorral nem is kell megpróbálni a lent látható mutatványt. Legfeljebb akkor, ha stunt versenyzőnek készülsz – vagy már az vagy! Egyébként elég megcsodálni a fiatalember járműkontrollját, ahogy a vizes aszfalton nem is kis tempóval körbeforgó robogóját végig kontroll alatt tartja.
Persze, letette a lábát. Persze, könnyű a robesz tömege még a testéhez képest is. De ezzel együtt igen ügyesen kezeli a technikát! A maga természetes és ösztönös módján – persze még egy bukósisakot sem húzva. De élvezve, amit csinál!
Cimkék:
Horváth Lajos személyében évek után újra magyar induló lesz a Dakar motoros mezőnyében. Laller még rajongóival is találkozott a rajt előtt.
Elolvasom »A Keeway igazán különleges kis ékszerrel rukkolt elő. Hogy mennyire fényesen fog csillogni, az még talány, de ígéretesnek tűnik!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »