Pehelysúlyú terepmotor lesz a Honda CRF250 Rally

EICMA
2016. november 09., szerda - BobMaster

A CRF250 Rally az eddigi információk alapján minden árkon-bokron könnyedén átvág majd, miközben a hétköznapokon is magas használati értékkel bír.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Megkerülte a Földet az első elektromos motor

2016. november 07., hétfő
Történelem

Következő bejegyzés

500 kilométeres hatótávot ígér az új Suzuki V-Strom 250

2016. november 09., szerda
Távoli jövő

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés