A napokban több videó is kikerült az internetre, ahol a tényleges főszereplőből semmit sem lehetett látni, leginkább a vérpezsdítő hangra helyezték a hangsúlyt a marketingesek. A Honda CBR1100RR és a kisebb Yamaha R6 mellé most csendben megérkezett a harmadik nagy japán gyártó, a Kawasaki, mindössze pár szabadalmi rajzzal a kompresszoros Ninja R2-ről.
Nem kell mindent készpénznek venni
A rajzokon a fő figyelmet a motorblokk köré csoportosított dolgok érdemlik. Például látható: az üzemanyagtank benyúlik az ülés alá, hogy megfelelő teret adjon a kompresszornak. A hátsó felfüggesztés valószínűleg nem örökli meg a nagytesó H2 egyoldali hátsó lengővilláját, inkább megmarad az olcsóbb és hagyományosabb kétoldali megoldásnál, de az szinte kizárt, hogy ezt ilyen rusnya módon, két zártszelvénnyel oldanák meg. Az idomok formája is inkább hasonlít egy tíz évesnél régebbi modellre, ahogy az ülés alá húzott kipufogó is kiment a divatból, mivel nehezen teljesíthetőek vele az Euro4-es emissziós követelmények. Remélhetőleg a Kawasakinál eltanulták ezt a Yamaha MT marketingeseitől, és a modellcsaládba illeszkedően a H2-höz hasonló agresszív, már-már nem evilági formatervvel ajándékozzák meg a nagyérdemű közönséget. A motorblokk pontos méretét, teljesítményét, vagy akár hengerszámát egyelőre sűrű homály fedi, de abban már előre biztosak lehetünk, hogy a hangjától fel fog állni – minimum a szőr a hátunkon.
Cimkék:
Úgy néz ki, hogy a lassan három éve várt Skully sisakokból már soha nem lesz semmi: az alapítók sztriptízbárokban verték el a cég pénzét.
Elolvasom »A 2017-es esztendőre a fejlesztés az erőforrásra összpontosult a Supermoto és az Enduro esetében is: több ló, kevesebb vibráció.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »