Mindössze néhány hete, hogy Milánóban a legnagyobb japán gyártó bemutatta érdekes megközelítésű robogó-koncepcióját. A City Adventure Concept akkor szinte csak egy kiállított szobor volt, és semmit nem árultak el róla: sem technikai adatot, sem pedig hogy fogják-e valaha gyártani. Persze már a bemutatóról szóló hírben is merészeltem találgatásokba bocsátkozni a belbecst és a valóra válást illetően. Egy franciaországi kiállításon – nyilván tudatosan – kiszivárogtatott információmorzsa alapján pedig biztosnak tűnik, hogy tényleg meg is valósul az izgalmas Integra-átirat.
Mert valóban arról van szó: a City Adventure ugyanis az NC750-es család technikájára épül. A végleges név persze elképzelhető hogy nem ez lesz, hiszen az új Africa Twin is mint “True Adventure Concept” kezdte meg pályáját. Ugyanezen a vonalon továbbhaladva jópofa lenne egy “Africa Scooter” vagy “NC750 Africa” vagy ilyesmi – de persze ez puszta fantazmagória. Ami viszont elhangzott a francia Honda divízió első embere, Fabrice Recoque szájából, az a soros kéthengeres 745 köbcentiméteres és 52 lóerős motor, no meg az új Africa Twinben is elérhető – tehát ismert módon terep-programmal is rendelkező – duplakuplungos automata erőátvitel (DCT) biztos szerepe az új robogóban. “Márkánk alapszabálya az innováció, a meglepetés és az álmok létrehozása, mert az ilyen termékek határozzák meg a piacot.” – mondta Fabrice Recoque, majd hozzátette, hogy amint a True Adventure bemutatásakor igazából már készen volt a valódi Africa Twin, úgy a mostani on-off NC750 Integra-átirat leleplezésekor is komoly szinten tart a végleges jármű fejlesztése. Ennek megfelelően azt is elárulta, hogy 2017-ben már a vásárlók számára is elérhető lesz a végleges masina.
Cimkék:
Milánóban be is mutattak egy Scrambler nevű új modellt. Persze az új szót nyugodtan idézőjelbe is tehetjük, mert olyan uralosan új a cucc.
Elolvasom »Továbbra sem pezsdíti fel semmi jobban az ember vérét, mint egy ésszerűtlenül erős motorkerékpár. Egy KTM Super Duke farkasbőrben.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »