Azt már egy ideje tudjuk, hogy a KTM 2017-től belecsap a MotoGP szaftos lecsójába, de igazán mozgásban most látjuk először a fakanalukat rendeltetési helyén. Alex Hofmann és Mika Kallio a gyári tesztpilóták, akik közül most Hofmann foglal helyet az RC16 nevű csodamasina nyergében. Ha jobban megnézzük a gépet, láthatjuk hogy WP futóműelemekből építkeznek és Brembo fékek melegítik el a mozgási energiát, míg a külsőre nyugodtan rádobhatjuk az igazi MotoGP-s jelzőt – azon belül is a Honda dizájnjához áll legközelebb.
Az RC16 osztrák szokás szerint acélcső vázzal készül, ami kissé különlegessé is teszi a mezőnyben, mert a V4-es blokk inkább csak hagyományosnak mondható. Érdekesség még, hogy majd privát csapatok is megvásárolhatják (kérdés, hogy mennyien szavaznak bizalmat az új belépőnek…) 140’000.- eurós áron – vélhetően némileg kevésbé versenyképesen, mint a gyári cucc. Végezetül következzék egy kis hangorgia, ahogy elkenik az új csoda-KTM száját a szomszédban!
Cimkék:
Akinek eddig komoly fájdalom volt a nem gyári okostelefon-tartó a propelleres gépén, annak a BMW Motorrad most elűzi a bánatát!
Elolvasom »Némi esélylatolgatás a hétvégi, feje tetejére állított MotoGP finálé előtt - és egy kicsit humoros videós magyarázat a Malajziában történtekre.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »