Amikor az első Hayabusa berobbant a motorosvilágba, mindenkinek leesett az álla. Igazi unikum volt, teljesen más liga – aztán jöttek a követők, és a kétezres évek közepére nem volt több mint egy legendás név, nem kiemelkedő tudással. A második generáció sem borzolta túlzottan a kedélyeket, simán csak hozta a kötelezőt addigra. Ám most, ahogy közeledik a Tokyo Motor Show, elkezdtek felerősödni az iparági pletykák egy új, igazi királyról, ami – bár a H2R után kicsivel – de beviszi a gyomrost a valóban sorozatban gyártott motorok között.Természetesen semmi konkrétum nincsen a gyártól, ám nem zörög a haraszt ugye. És bár a Young Machine Magazine fantáziaképe valószínűleg csak távolról – nagyon távolról – lehet hasonló a várható új sólyomhoz, de teljesen nem szoktak homályban kapálózni: általában legalább koncepciószinten körbelövik a várható eredményt.
Ha csak abból indulunk ki, mekkora beetetőkampány volt anno a VFR 1200 megjelenése előtt azzal a bizonyos piros-ezüst koncepciószoborral, akár lassan tényleg készülhetünk egy új király eljövetelére a hipersport-túrázók között!
Cimkék:
Eddig nem volt a piacon igazi, teljes értékű kétéltű motorkerékpár, azonban mostantól elérhető lesz. Bemutatjuk a Gibbs Biski motorját!
Elolvasom »Tulajdonképpen logikus az alapötlet, mégsem jutott eszébe eddig senkinek. Könnyen lehet, hogy ez az LMW MWT-9 nevű izé iszonyat jó motor lesz!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »