Október 4-én tartottuk az Onroad.hu szervezésében az idei utolsó, olvasókkal közös gurulásunkat. A jeles alkalomra két nagyon izgalmas tesztmotort is sikerült elhoznunk: a Suzuki két újdonsága, a GSX-S1000 és burkolt testvére, a GSX-S1000F is színesítette az októberi menetoszlopot.
Ami igazi oszlop lett, ugyanis az idő kegyes volt hozzánk: reggel ugyan még hűvösben kellett lóra kapni, de napközben már kellemes 18 fok körüli értékig kúszott fel az a bizonyos higanyszál. Ráadásul a nap is szépen sütött az útvonal nagy részében, így nagyjából ötven motorral vágtunk neki Székesfehérvárról a túrának.
Néhány felvétel a túra első részérőlA Balaton déli partján haladtunk, majd Somogyvámos irányába fordulva elértük fő célunkat, a Krisna Völgyet. Itt két órás idegenvezetésben volt részünk, amely során egy kedves hölgy bemutatta nekünk hitüket, szokásaikat, mesélt mindennapjaikról és életvitelükről. Valóban érdekes volt – a résztvevők döntő része legalábbis erről számolt be.
Különleges példái annak a mai rohanó világban, hogy milyen boldogok lehetnek az emberek úgy is, ha szinte semmilyen földi javuk sincs. Persze közülünk valószínűleg senki nem vágyott oda, hiszen nekik motorjuk sem lehet…
Így érkezett meg a csapat a Krisna VölgybeA program egy ételkóstolóval zárult, ami semmiképpen nem volt bőséges, viszont finom. A mi létszámunk azonban bőségesebb lett, mert bár néhányan leváltak rólunk, de újabb motorosok csatlakoztak: az RBiker csapata szombati túráját innentől velünk folytatta. Mégpedig a Balaton nyugati oldala mentén, ugyanis befejeztük a Magyar Tenger megkerülését, és a Balaton-Felvidéken folytattuk utunkat.
Tapolcán tankoltunk még egyet – itt döbbentem meg a GSX-S1000 4,2 liter/100 kilométeres értékén -, majd innen már csak azokkal együtt folytattuk az utat, akiknek a hazafelé irány ismét Székesfehérvár irányába esett. Ugyanis 18 óra magasságában ugyanannál a kútnál mondtunk búcsút egymásnak, ahonnan reggel elindultunk – ide már “csak” bő harminc motor érkezett vissza.
Kedves olvasónk, Szűcs Laci a teljes túrát összefoglalta ezen a remek videónNagyon szépen szeretném ezúton is megköszönni mindenkinek a részvételt és a roppant fegyelmezett közös motorozást. Sok túrát vezettem már életemben, de hogy több mint ötven motor normális túratempóban ilyen szépen egy csapatban motorozzon, olyanra ritkán van példa. Hiába, olvasóink nagyon jó kis csapatot hoztak össze – úgyhogy 2016-ban innen folytatjuk! A nyitó túra terve már megvan: igazi gasztro-kalandfal kezdünk áprilisban!
Cimkék:
A motorral való egykerekezés terén is számos területen jegyeznek rekordokat. Ilyen a hátsó keréken elért legnagyobb sebesség is.
Elolvasom »Az amerikai Indian modern motorjai általában szép nagy cirkálók, azonban azokból is készülnek csodás építések a Lehetőségek Földjén. Ez is az.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »