Foglalkoztunk régebben már a témával: hogyan a legcélszerűbb feltenni egy utánfutó szállítófelületére a motort, amennyiben transzportálni szeretnénk azt. Annak idején is egy jó amerikai bakivideó adta az ötletet, ahol a kollégák orrba-szájba leborogatták a vasakat a felrakás közben (ezt sajnos mostanra eltávolították a videómegosztó felületéről). A mi módszerünk nem volt annyira látványos – a most következő néhány másodperces kisfilmet pedig végképp meg sem közelítette ebből a szempontból! Rámpa nem is kell hozzá, csak egy betonelem, keresztben befordítva a pickup mögé.
Così si carica la moto
Posted by MOTO DA STRADA on 2015. július 27.
Tudom-tudom, a módszert nem lehet általános használatra ajánlani. Nem csupán azért, mert nem mindig van kéznél az elrugaszkodás ezen formáját lehetővé tevő szilárd tárgy, hanem mert bármely utcai motorral elég nehéz lenne kivitelezni. Ettől azonban még látványos és egyúttal praktikus mivolta megkérdőjelezhetetlen!
Cimkék:
A Harley-Davidson gyárában homokszem került a gépezetbe egy túl gyenge rögzítőrugó képében. Ám példamutató lelkesedéssel köszörülik a csorbát.
Elolvasom »A konszernen belül a jövőbe mutató elektromos hajtásrendszerekért a BMW i divízió felel. Most egy új kétkerekű hajtóművel jelentkeztek.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »