Régen szokásom volt, hogy december 31-én egy bármilyen rövid motorozással zártam le a szezont, majd mindjárt január elsején meg is nyitottam a következőt. Így viszonylag elhanyagolható volt a kihagyás és nem lehetett “holtidényről” beszélni. Természetesen mindennek túl sok értelme soha nem volt, így le is szoktam róla. Mivel azonban az újév első napjára éppen nem jósolnak téli csapadékot, egy rövid, városon belüli gurulást megpróbálunk tető alá hozni. Az indulást csak ebéd utánra tervezzük, hogy mindenki garantáltan józan legyen – ha ez mégsem sikerül, így jártál. A jóslatok szerint rettenetesen hideg lesz, úgyhogy csak megfelelő téli felszereléssel gyere a Váci út és a Fáy utca sarkán levő OMV benzinkúthoz tervezett találkozóra.
Innen fél kettőkor indulunk, és nagyon kellemes, lassú tempóban végigmotorozzuk Budapest belterületén található valamennyi hidat. A lényeg sokkal inkább a nézelődés, mint a csapatás – a körülmények bárhol lehetnek becsapósak, a mi célunk pedig mindenképpen az, hogy biztonságban teljesítsük a közösen eltervezett alig több mint húsz kilométeres távot. A tervezett útvonal az alábbi:
Miután ezzel a kis tekergéssel végeztünk – nem lesz több fél óránál -, felmotorozunk a Budai Kuckóba, ahol forró teával és kávéval enyhítünk kínjainkon, majd sötétedés előtt mindenki indulhat is haza. Lassan, óvatosan. Reméljük, lesz néhány kemény olvasónk, aki velünk tart! A motor teljesítménye ezúttal teljesen lényegtelen, akár egy ötvenes robogóval is kényelmesen teljesíthető az újév első Onroad “túrája”.
Cimkék:
Willi Költgen célja nem más, mint mobilitást biztosítani mozgássérült embertársainknak. Minden téren, így akár a motorozás lehetőségével is.
Elolvasom »A közel 9000 kilométeres táv komoly kihívást jelent a Dakar versenyzőinek, akik nagy reményekkel érkeztek Dél-Amerikába. Vajon kinek kedvez a szerencse?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »