Bitter Sándor a váratlan indulási lehetőség után szinte példátlan összefogással legyőzve a kezdeti nehézségeket, ismét Macauban versenyez.
Súlyosbította a helyzetet, hogy talán az indulás körüli stressztől Bitti tüdőgyulladást kapott, belázasodott, eléggé rosszul érezte magát az utóbbi napokban. A futam orvosa azonban szerencsére elég jónak találta Sanyi állapotát, hogy elindulhasson – ha úgy érzi, képes rá. Így aztán minden nehézség ellenére ismét magyar a világ 32 legtökösebb motorosa között!
Külön nehézséget jelentett, hogy CBR1000RR-jével csak élesben, a macaui versenypályán tudott először menni, azonban az első időmérőn így is a 26. időt motorozta. Elöl csupa angol utcai fenegyerek tanyázik, mint az eredmények alapján látható:
POS | NO | CL | RIDER | NAT | TEAM | TIME | LAPS | GAP | KPH | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Michael RUTTER | GBR | Milwaukee Yamaha | 2:27.699 | 14 | 149.16 | |||
2 | 5 | Stuart EASTON | GBR | PBM by The Venetian Hotel | 2:28.000 | 12 | 0.301 | 148.86 | ||
3 | 40 | Martin JESSOPP | GBR | Riders Motorcycles BMW | 2:30.247 | 12 | 2.548 | 146.63 | ||
4 | 1 | Ian HUTCHINSON | GBR | PBM by The Venetian Hotel | 2:30.728 | 11 | 3.029 | 146.17 | ||
5 | 4 | John MCGUINNESS | GBR | Pirtek Pro Bolt Honda | 2:30.798 | 13 | 3.099 | 146.10 |
…
26 | 12 | Sandor BITTER | HUN | VRS Racing | 2:38.036 | 13 | 10.337 | 139.41 |
Külön nagy dolog, hogy Sanyi egy stock motorral megy, ami 15 lóerővel gyengébb, mint a tavalyi Kawasakija. Ennek ellenére már közel három másodperccel gyorsabb annál, holott akkor külön tudott még Európában is készülni. A láz miatti izzadás különösen hátráltatja, hiszen így csak két kört tud gyorsan menni, utána ki kell állnia kiszellőztetni a sisakját, hogy egyáltalán lásson – ugyanis annyira beleizzad. Emiatt nem tud folyamatosan javuló köröket menni mint a többiek, csak szakaszosan készülhet. (Arról nem beszélve, hogy milyen lehet lázasan, versenytempóban motorozni…)
Reméljük a verseny 12 körét végig bírni fogja, és még javít az eddigi helyezésén, odapörkölve a sokkal komolyabb technikával motorozó nagycsapatoknak.
Amennyiben szeretnéd élőben is követni a versenyt, ebben az ablakban majd meg tudod ezt tenni. Alatta megtalálod az időpontokat is.
Macauban szombaton 07:30 – 07:50 szombaton (ez nekünk éjjel 00:30-tól van): Suncity Group Macau Motorcycle Grand Prix – 48th Edition – Warm Up
Helyi idő szerint szombaton 15:30 – 16:30 (hazánkban reggel 08:30-tól): Suncity Group Macau Motorcycle Grand Prix – 48th Edition – 12 laps
A futam számunkra egészen normális időben lesz, úgyhogy szurkoljatok ti is Bittinek!
Forrás: Bitti Facebook oldala, valamint hivatalos weboldala.Cimkék:
Természetesen a héjszerkezethez nem kell hozzányúlnod. Azonban ha jobban látható a bukósisak, nyilván kisebb az esély egy balesetre is.
Elolvasom »A megfelelő észlelhetőség létkérdés a két keréken közlekedőknek. A Lighting De Soliel' felszereléseinek LED sorai is ezen szeretnének segíteni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »