A nemrég véget ért Intermotra komoly tűzerővel érkeztek a gyártók: a motoros világ csak kapkodta a fejét jobbra-balra. Itt egy közel 300 lóerős feltöltős sportmotor, ott egy végre ledobott csúnya fejidom, terepképes, fűzött kerekű túraendúró közepes vagy éppen nagy erőforrással, vagy éppen a furcsán hangzó idomos csupasz motor. Ebben a golyózáporban szinte elsuhan az ember egy olyan információ mellett, hogy a Suzuki visszatér a motoGP királykategóriájába!
Mostanra hivatalossá tette a gyár: a 2015-ös szezont teljes egészében végig akarják már csinálni. Boxutcák csendes sarkaiban ugyan rebesgették, hogy 2016-ban az új motorvezérlők és a Michelin visszatérése miatt jönnének vissza, de Davide Brivio csapatfőnök megerősítette, hogy a GSX-RR már jövőre bevetésre kerül Alex Espargaroval és Maverick Vinalessel a nyeregben. A Suzuki még tervezi egy szabadkártyás indítását is a világbajnokság utolsó futamán, Valenciában Randy DePuniet személyében.
Ezt a nagyszerű hírt a Suzuki egy klasszul megcsinált promóvideóval ünnepli, amit a milliónyi tesztkilométer darálása közben dobtak össze, a világbajnoki sorozat különféle pályáin szerte a világon. Nézzétek, és halljátok a XRH-1 GSX-RR-t ahogy a 2015-ös háborúra készül!
Bár nem kapcsolódik véresen szorosan a fenti hírhez, mégis említésre méltó, miszerint a Suzuki néhány éve volt annyira gonosz, hogy nemzetközi versenyzésük 50. évfordulójának apropóján felengedték a ManTT pályájára az akkor közel 350.000.000.- (háromszázötven-millió!!!) forintot érő Loris Capirossi-féle prototípust Cameron Donalddal a nyeregben. Bár zabszem volt seggében a megfizethetetlen motor nyergében, még így is 325 kilométer/órás maximális sebességet ért el a Sulby egyenesben!
Cimkék:
A Kawasaki Ninja H2R otthonosan mozog a versenypályán, háromszáz lóerővel sem tűnik kezelhetetlennek. Az már csak hab a tortán, hogy közel 340-nel suhan.
Elolvasom »A Ducatinál az új Multistrada számára a változó szelepvezérlést összekombinálták a desmodromikus vezérléssel.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »